חתונה בטבע או באולם?

בפנים או בחוץ? זו השאלה. זוגות רבים שמעתידים להינשא מתלבטים באיזה קונספט לקיים את האירוע המרגש של חייהם. האם בחיק הטבע, בחיבור לאדמה, כאשר התפאורה היא בין שמיים לארץ מבוססת על צמחייה עשירה או דיונות מדבריות, צמרות העצים ומראה הים התיכון או שהיא תתרחש באולם מסוגנן המעוצב עד הפרט האחרון.
כל אחת מהבחירות יכולה להיות קסומה ויש להבין את המשמעויות שכרוכות בחתונה באוויר הפתוח לעומת חתונה במקום סגור.

 

תשתית קיימת או היערכות מקדימה

בכל הנוגע לחתונה בחיק הטבע יש לברר היטב באיזה אזור היא תתקיים ומה הנוף שתרצו לראות בעיניים והאם יש תשתית שעליה ניתן להעמיד אירוע או יש לדאוג לפלטפורמה מקדימה וכן להמציא את האישורים הרלבנטיים לקיום המאורע, לדאוג לריהוט אלטרנטיבי, למערכת סאונד ומגברים, גנרטורים, אמצעי חימום או קירור לפי תנאי מזג האוויר, פתרונות לקייטרינג וכדאי להצטייד בחברת הפקה שמכירה את כל הסודות ויש לה את האמצעים, הידע והכלים להפוך את החזון שלכם למציאות בשטח.
בבחירת אולם אירועים יש לבחון באיזה לוקיישן מדובר כשתמיד טוב לבחור את מרכז הארץ ולחפש אולמות אירועים בראשון לציון, במיוחד אם מרבית האורחים מגיעים מאזור המרכז וכך ייהנו להם מאמצעי תחבורה זמינים, התממשקות לכבישים מהירים ללא מגבלת חנייה.

 

תפאורה, מזג אוויר וקולינריה

מומלץ להשוות את התכונות הייחודיות של כל חתונה בטבע או באולם על מנת לגבש החלטה שתתאים לכם. לדוגמא: תנאי מזג האוויר הצפויים. בחתונה בטבע אפשר בהחלט לדאוג למעטפת נעימה בכל עונה, כולל הקמת קירוי בחורף או אמצעי אוורור וקירור בעונה החמה, אבל זה דורש היערכות לוגיסטית מקדימה בעוד אולם כבר ערוך הן מבחינת מערכת חימום והן מבחינת מערכת קירור לתנאי מזג האוויר המשתנים.
מההיבט של החופה, באירוע בטבע אפשר ליהנות מהמרחב הפתוח ולעצב חופה בסגנון הטבע בעוד באולם יתכן שיש אזור ייעודי לחופה וכדאי להחליט האם ללכת על משהו קיים כמו שיש באולם אותו ניתן לקשט בהתאמה אישית או לבחור בחופה בטבע אותה מעצבים מבראשית.
קולינריה אף היא משחקת תפקיד מרכזי בהצלחת החתונה. בטבע יתכן שתרצו להגיש מאכלים מרעננים, אולי על טהרת הרכיבים האורגניים, בכלים מחומרים טבעיים – אך יש לדאוג מבעוד מועד לפלטפורמה שתאפשר לצוות המטבח לעבוד או לתכנן מעין יריד אוכל במאהל או להביא פוד טראק לאזור האירוע בעוד בבחירה באולם אירועים לחתונה, רוב הסיכויים שיחד עם הקונסטרוקציה של האולם תקבלו גם מטבח פעיל ועובד וצוות מטבח שיוכל לגבש עבורכם תפריט שיתאים לרוח החתונה שלכם. אולי אם היא מתקיימת בעיר – זו תהיה חגיגה בעלת אופי אורבני.
אל תשכחו את נושא הצילומים, איך בחתונת טבע תוכלו לתזמן אותם לאור שקיעה וליהנות גם מרקע יוצא דופן מתנת הטבע לצילומים ובאולם כדאי לבחון אילו פינות חמד יש באולם עצמו או בסביבתו שיהוו רקע לצילומים שבכוונתכם להפיק מהמאורע.

חשבו על קהל המוזמנים שלכם ומה יהיה להם יותר נוח. האם הם יעדיפו אירוע בחוץ או אירוע בפנים וגם כמה זמן יש לכם להיערך לקראת המאורע על מנת שתספיקו לארגן כל מה שצריך כדי שהחתונה תצא לפועל במקום חיצוני או פנימי במועד המבוקש וכמובן, אם תוכלו לעצב את חתונת חלומותיכם בתקציב הנתון – באיזה פורמט תצטרכו להשקיע יותר תקציב – באולם או בטבע.
זכרו שחתונה בטבע לרוב דורשת יותר התארגנות מאשר חתונה באולם המצויד כבר בכל מה שצריך. מצד שני, חתונה בטבע יכולה להיות חוויה יוצאת דופן ובלתי שגרתית ועם צוות ההפקה הנכון גם ליהנות ממנה הראש שקט. השוו בין האופציות ובחרו במה שנכון עבורכם.

053-3562092
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!