חתונה במדבר מחיר

חתונה במדבר מחירחתונות הן דבר יקר, לא משנה איך תהפכו את זה. יקר מבחינה כלכלית וגם יקר לנו סנטימנטלית, השילוב בין השניים יכול להיות מבלבל. מצד אחד אנו רוצים את המירב עבור היום שלנו, מצד שני מדובר על יום בודד, לעיתים אפילו כמה שעות בהן אנו יכולים להגיע לסכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים. אמנם זה נשמע קלישאתי, אבל צריך איזון בחיים ואנו כאן כדי לעזור לכם.

 

חתונה במדבר מחיר – כמה זה עולה לי?

מה הופך את אירועי החתונות ליקרים כל כך? בוא נשים את הקלפים על השולחן, זה לא משנה אם מדובר על חתונה במדבר, בים או באולם אירועים, מדובר על הוצאה כספית גדולה בכל מקום (אלא אם כן אתם מתחתנים ברבנות). ההוצאות בכל מקום הן אותן הוצאות כמעט, ההבדל היחיד בין חתונה בחיק הטבע ובין חתונה באולם אירועים הוא למעשה האישורים הנדרשים על ידי הרשויות – הוצאה מינורית בהשוואה לכלל ההוצאות ביום הזה.

עלות של חתונה במדבר משתנה על פי גורמים שונים אשר בסופו של דבר יבחרו על ידכם. דבר ראשון שאתם חוסכים לעצמכם הוא עלות השכרת מקום חניה עבור האורחים. מבעד לך כל הוספה של אלמנט לחתונה היא תוספת כסף. הדבר שאתם לא חוסכים לעצמכם הוא ההעברת ציוד שכלולה במחיר, וככל שמקום האירוע רחוק יותר ככה תשלמו יותר.

 

חתונה במדבר מחיר – השכרת אוהלים

מתכננים אירוע של פעם בחיים? השכרת אוהלים יכולה להיות חוויה מדהימה עבור האורחים שלכם, שילוב של אירוע יחד עם מקום לינה באמצע המדבר. לשם כך עליכם יהיה להשכיר אוהלים וציוד לינה. המחיר של השכרת אוהלים משתנה בהתאם לבחירה שלכם, גודל האוהל (בהתאם לכמות האורחים), בחירה של אוהל על פי פרמטרים שונים (סגור או פתוח, רשתות), כמו כן ניתן לבחור בפרגולות זמניות לאירועים המתאימות לחופה ולאו דווקא לינה ועוד… 

מבעד לאוהלים אנו נרצה גם לדאוג להתקנת צלליות עבור האורחים שלנו, אירוע בחיק הטבע דורש מאיתנו להעניק לכל אורח ואורח תחושה של בית. כמובן שחשוב לדאוג לכך שכל הציוד מסביב יהיה בהתאם לעיצוב הכולל של הערב שלכם, אם תבחרו בצורה אחרת אתם תמצאו את עצמכם בבעיה מול כל הספקים. המחיר של השכרת אוהלים יכול להפתיע אתכם לטובה או לרעה, עליכם לדעת לבחור נכון את החברה ממנה אתם רוכשים או להיעזר בחברת הפקות אשר מכירה את הנפשות הפועלות בתחום.

 

חתונה במדבר מחיר – ציוד ועיצוב

השאלה היא האם אתם בוחרים את העיצוב שלכם לבד או שאתם נעזרים בחברת הפקות או מעצב. בחירת העיצוב מושפעת מכל כך הרבה גורמים ועליכם לדעת לנווט בין כולם. העיצוב הוא החל מהפרחים אשר יונחו על השולחן של הסועדים ועד לעמדת הדי ג'יי. אתם לא חייבים להוציא סכומים גדולים כדי להגיע לעיצוב מרהיב, אתם פשוט צריכים לבחור את איש המקצוע הנכון שידע להוציא את המיטב מהתקציב שיש לנו ומההכרות שלו איתכם, בסופו של דבר העיצוב צריך להיות בהתאם לאופי שלכם ובהתאם לציפייה שלכם מהאירוע.

חתונה במדבר מחיר – חברת הפקות

כל המחירים יכולים להשתנות מהקצה אל הקצה, קל מאוד להרים ידיים כבר בתחילת הדרך. הפקה של אירוע כזה דורשת מיומנות ודורשת המון זמן וכוח נפשי לעמוד מול כל הספקים. זכרו, זה אמנם האירוע שלכם אבל ממש לא התפקיד שלכם לדאוג לפיתרון עבור כל בעיה, בשביל זה יש חברת הפקות. מתוקף תפקידו של מפיק האירוע ליצור קשר עם כל הספקים בהתאם לתאריך שנקבע, לבחור את הציוד המתאים ולפעול בהתאם למעצבת מטעם החברה. 

 

חתונה במדבר מחיר – חברת הפקות זאת עוד הוצאה כספית

הוצאה כספית עבור חברת הפקות יכולה רק לחסוך לכם כסף. בעוד שאם אתם יוצרים קשר עם ספק כזה או אחר אתם מקבלים מחיר של לקוח רגיל, לחברת ההפקות יש את הספקים הקבועים שלה מולם יש לה מחירים נמוכים יותר ממה שהלקוחות האינדיבידואלים אמורים לשלם בפועל. לכן, בסופו של דבר אתם כן חוסכים לא מעט כסף. מבעד לכך, החברה יודעת מה מיותר, מה מועד לפורענות ועל מה אי אפשר לוותר. פנו לחברה אשר לה ניסיון גדול משלכם, היא תדאג להפוך את היום שלכם ללא פחות ממושלם.

חתונה במדברבוודאי כבר יצא לכם להיות מספר פעמים בחתונות של חברים או של קרובי משפחה. תמיד זה נראה אותו דבר, אולם אירועים, בופה, שביל לחופה וכולם לבושים מהודר. אם גם לכם מתחשק לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולהפוך את האירוע שלכם למיוחד לא רק עבורכם אלא גם עבור כל המוזמנים אתם חייבים לחדש משהו בטקס המסורתי. חתונה במדבר יכולה להפוך את האירוע שלכם מסתם עוד אירוע רגיל לאירוע שכולם ידברו עליו. 

איך מפיקים חתונה במדבר?

בראש ובראשונה עליכם ליצור קשר עם חברת הפקות אשר תציג בפניכם את כל המקומות הרלוונטים לאירוע שלכם. ישנם מספר מקומות שבהם ניתן לערוך את טקס החתונה, כמובן שתמיד ניתן למצוא עוד מקומות. המקומות הבולטים ביותר יהיו: מדבר יהודה, מדבר בראשית, כפר הנוקדים ואזור הערבה. לכל אחד מהמקומות שציינו יש את המאפיינים שלו שאותם יש להתאים לאירוע שלכם. הבחירה בין המקומות משתנה בהתאם לכמות המוזמנים שלכם, דרכי הגעה, לינה, תנאי מזג אוויר, נופים וכמובן פסטורליות. 

לאחר מכן עליכם לבחור תאריך מיוחל על מנת לתאם זאת מול כל הספקים. מתוקף תפקידה של חברת ההפקות לדאוג לבחירת ספקים אשר יהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. את בחירת הספקים אנו נעשה בהתאם אליכם, לציפיות שלכם מהאירוע, בהתאם לאוכל אותו אתם רוצים, מוזיקה וכמובן זמינות של הספקים ותקציב. 

הגדרות תנאי העבודה – כבר בשיחת הטלפון הראשונית כדאי לכם לציין את המיקום המיוחד של האירוע ואת העובדה שמדובר באירוע המתנהל תחת כיפת השמיים. כך יצליחו אנשי המקצוע להתכונן בהתאם ולהגיע ליום המסיבה עם כל הציוד הדרוש לכם ואם האפשרות לענות על החלומות שלכם בצורה לא פחות ממושלמת. לאחר מכן מגיע שלב התפאורה והעיצוב, בחירת קונספט יכולה מאוד להוסיף אם אתם רוצים לשלב איזה אלמנט שאתם אוהבים שקשור לזוגיות שלכם או אליכם ספציפית.

כמובן שעל חברת ההפקות לבחור תאריך, עיצוב, אוכל וכן הלאה בהתאם לרצון בעל האירוע ובהתאם לתנאי מזג האוויר. זכרו, כל עוד אתם לא מלווים על ידי חברת הפקות עליכם יהיה לשאת את כל הנטל על הכתפיים שלכם, זה לאו דווקא אומר שתחסכו כסף.

 

חתונה במדבר – שקט ורעש פה אחד

היופי שיש לנו בבחירת חתונה במדבר הוא החופש לעשות כמעט הכל. המדבר מנתק אותנו מכל מה שיש מסביב, אנו כמעט ולא נראה אנשים של קשורים לאירוע, ניתן לבחור כל עיצוב ותפאורה שתרצו – תרשו לעצמכם לעוף עם הבחירות שלכם. וכמובן, הרעש שבא אחרי השקט… לאחר טקס החופה, לאחר שאנשים כבר אכלו ניתן להפוך את טקס החתונה למסיבה בלתי נשכחת, מסיבה שמתאימה גם למבוגרים וגם לצעירים. אל תחששו מפני מזג האוויר, סופות חול וכד', הבחירה של המקום מותאמת בצורה חכמה, כמו כן גם התפאורה עמידה ואנו נדאג לכך שתרגישו הכי בטוחים וחופשיים שיש.

חתונה במדבר – לינה

עוד קונספט אשר אנו פוגשים יותר ויותר בזמן האחרון הוא אפשרות הלינה לאחר חתונות במדבר. מכיוון שמדובר על מקומות מרוחקים לרוב, אנשים לא תמיד ירצו לחזור את הנסיעה הביתה, כמובן שלא יוכלו לשתות ולנהוג. לכן, זוגות רבים בוחרים להעניק לכל האורחים אפשרות לינה, החל מדילים אשר נסגרים אל מול הצימרים בסמוך למקום האירוע ועד הקמת מתחם אוהלים יוקרתי עבור לינה. הבחירה תלויה בכם ובתקציב שאתם מקצים לעצמכם, חוץ מזה מה רע בלחגוג את היום המאושר בחייכם יומיים ברציפות? 

חתונה במדבר – אישורים

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להתחתן במדבר, עליכם לדבר עם חברת ההפקות אשר יצרו קשר מול הגורמים הרלוונטיים על מנת שתוכלו לקבל את כל האישורים הנדרשים. כאשר אנו רוצים להפיק אירוע בחיק הטבע יש תהליך בירוקרטי אותו צריך לעבור מול הרשויות. עליכם לקבל אישורים מהמועצה המקומית, משטרת ישראל, אנשי מקצוע שונים שיבטיחו את בטיחות האירוע, ולעיתים גם לבקש אישורים מתושבי המקום.

במקום להתעסק בתהליך הבירוקרטי הזה לבדכם אנו ממליצים לכם להיעזר בחברת הפקות מקצועית אשר תבטיח את השקט הנפשי שלכם עד ליום המיוחל. תתעסקו בהקמת הבית, תתעסקו בלחגוג את ימי הרווקות שלכם, תתעסקו בכל מה שלא קשור לאירוע – תנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!