חתונת שטח בקיבוץ מגידו

כשעונת החתונות מתחילה, זוגות רבים מחפשים אחר מקומות יוצאי דופן לקיום אירוע שיהיה בלתי נשכח עבורם ועבור האורחים שלהם. זוגות שמיצו את האירועים הקלאסיים ומחפשים לקיים אירוע שייצג אותם כזוג. ננסה להציע לכם חלופה מעניינת ושונה מהאירועים שכולנו מכירים, במקום חתונה בגן אירועים או אולם סטנדרטי, הפעם נציע לכם את האפשרות המעניינת של חתונת שטח בקיבוץ מגידו.

מה זו חתונת שטח ולמי זה מתאים?

במהלך השנים ודאי הוזמנתם לאירועים רבים, חלקם בגני אירועים וחלקם באולמות ואולי הזדמן לכם להתארח בחתונות שטח שונות. בכל הנוגע לאולמות וגני אירועים יש שוני בין מקום למקום, בסגנון העיצובי, במיקום הגיאוגרפי ובמחיר, אבל הבסיס לרוב יהיה זהה. מתחם קבלת פנים, רחבת ריקודים, שולחנות ישיבה, רחבה לחופה, בר שתייה, שירותים וכדומה. כאשר מדובר בחתונת שטח, אפשר לצאת מהשבלונות המוכרות לנו, ניתן לומר שכאשר מדובר בחתונת שטח השמיים הם הגבול. חתונת שטח במהות שלה שונה מכל גן אירועים או אולם. הסגנון, המבנה, הפורמט אפילו שעות קיום האירוע משתנים בהתאם לשטח שנבחר. תוכלו לתכנן חתונה קטנה ואינטימית בחצר בית של קרוב משפחה או אירוע המוני שיתקיים בשדה פתוח בטבע. חתונות שטח יכולות להתקיים בשטחים קיבוציים (לדוגמה בדשא של הקיבוץ, או בבריכה), בשדות חקלאיים (בפרדס, ביער, במטע פקאנים וכו') או בשטחים פתוחים שונים במדבר, בטבע ואפילו בחוות סוסים. תוכלו לבחור לקיים את החתונה שלכם בשעות יוצאות דופן, משקיעה ועד זריחה, זאת כמובן במידה האירוע במקום מבודד באופן יחסי.  כשמדובר בחתונת שטח לרוב צריך להקים את האירוע כמעט מאפס, אם זה ברמת תשתיות כמו מים וחשמל, ריהוט כמו שולחנות, כסאות ועמדת בר, הקמת רחבת ריקודים ולמעשה כל מה שנרצה שיכלול האירוע המיוחד שלנו. מדובר בהרפתקה מיוחדת שאם תתאים לכם תוכלו לייצר במהלכה את חתונת החלומות שלכם.

למה להתחתן בקיבוץ מגידו?

בקיבוצים ישנה אווירה קסומה ואחרת, חיבור ישיר לטבע ולכפר, לשבילים צדדיים, שטחים חקלאיים, מרחבים ירוקים ושמיים כחולים. יש משהו מאוד ארץ ישראלי ואותנטי בקיבוץ, שכן לא תמצאו קיבוצים באף מדינה אחרת בעולם. כל קיבוץ מציע משהו קצת אחר בסביבתו. ישנם קיבוצים בהם ניתן להשתמש במרחבי הדשא והבריכה, בשטחים חקלאיים או בחצרות המשקים. אם תבדקו אפשרות להתחתן בקיבוץ יתכן ותבחרו להקים את האירוע בפרדס, בשדה או במשק של אחד מחברי הקיבוץ. אם תבחרו בחתונה שטח בקיבוץ מגידו, תוכל לברר על השטחים הספציפיים שהקיבוץ מציע לשימוש באירועים.

מה מיוחד בקיבוץ מגידו?

קיבוץ מגידו שוכן על גבעה ירוקה בצפון הארץ, בעמק יזרעאל במועצה האיזורית מגידו, עשר דקות נסיעה ברכב מיקנעם. בעונות הפריחה סביבת הקיבוץ מלאה בשטחי טבע ירוקים. הקיבוץ הוקם בשנת 1949, לאחר הקמתו הוקמו בקיבוץ רפתות ולולים והוא עסק בענפי חקלאות שונים כמו שדות כותנה ושדות אחרים, גידול זיתים ועוד. ישנו אפילו ספר ילדים מוכר בשם "איה פלוטו" שעלילתו מתרחשת בקיבוץ מגידו. בסמיכות לקיבוץ קיים אתר ארכיאולוגיה וישנו נחל בקרבתו בו ניתן לראות עתיקות של טחנות קמח.

איך מפיקים חתונת שטח בקיבוץ מגידו או בקיבוץ בכלל?

חתונת שטח דורשת תיאום רב בין גורמים שונים. ראשית יש למצוא את השטח הרצוי ולהבין מה יש בו ומי מפקח עליו. יתכן והשטח בו אתם מעוניינים ידרוש אישורים מיוחדים מקק"ל לדוגמה. אם מדובר בשטח פרטי תצטרכו את אישורם של בעלי השטח. לאחר שתבחרו את המיקום, תצטרכו לבדוק מה התשתיות באיזור. אם לדוגמה תבחרו בחתונת שטח בקיבוץ מגידו, והאירוע יתקיים בשדות הקיבוץ, תצטרכו לדאוג לריהוט הושבה, רחבת ריקודים, בר לשתייה וכן הלאה. היתרון, תוכלו למקם את האירוע כפי שאתם רואים לנכון. תוכל להחליט שהחופה תמוקם בקרבת רחבת הריקודים, שהבר יהיה צמוד לרחבה וכן הלאה. מכיוון שישנם הרבה גורמים לתיאום מומלץ לרוב לפנות לחברת הפקה שתלווה אתכם לאורך תכנון האירוע ובמהלכו של היום החשוב הזה. במידה ותבחרו בחברת הפקה ישנן עלויות נוספות לאירוע. חברת ההפקה תיפגש איתכם לאורך הדרך ותציג בפניכם את האפשרויות השונות והספקים השונים שאתם יכולים לבחור.

תוכלו לקבל מידע לגבי עלויות, סגנונות שונים של כל ספק ולקבל החלטות יחד. כמו כן, חברות הפקה מנוסות בהקמת חתונות שטח ויוכלו לעדכן אתכם בכל מה שצריך כדי לייצר את האירוע המושלם, גם אם אלו דברים שלא עולים בדעתכם. לדוגמה, אם החתונה בשדה חולי, כדאי לשטח את האדמה ביום האירוע כדי למנוע מצב שהכל יתמלא אבק. מומלץ לחפש חברה שמתמחה באירוע מהסוג שאתם רוצים, תוכלו לחפש חברת הפקות שהפיקה כבר חתונת שטח בקיבוץ מגידו. תוכלו כמובן לנסות לתכנן את האירוע בעצמם ללא עזרתה של חברת הפקות, במקרה כזה מומלץ מאד להתייעץ עם מכרים שעשו זאת בערב ולחקור את הנושא היטב במקורות מידע שונים. במקרה כזה גם יש לקחת בחשבון  שתצטרכו למנות מישהו מטעמכם שיהיה איש קשר במהלך האירוע, כי סביר שלא תרצו לדאוג ללוגיסטיקה ביום חשוב ומיוחד כל כך.

מה העלויות לחתונת שטח באופן כללי ולחתונה בקיבוץ מגידו?

בבואנו לחשב עלויות לחתונת שטח בקיבוץ מגידו או כל חתונת שטח עלינו לקחת בחשבון פרמטרים שונים. כמות האורחים, יום בשבוע, מיקום גיאוגרפי של האירוע, מה כולל השטח ומה חסר בו, כל אלו ישפיעו  משמעותי על המחיר הסופי. עלות של חתונה אינטימית בחצר משק עם 50 אורחים יכולה לעלות עשרות אלפי שקלים בעוד חתונה עם מאות אורחים בשדה פתוח יכולה להגיע גם לסכומים של מאות אלפים שקלים. ישנם ספקים כמו צלמים ודיג'יים שהעלויות שלהם יקרות יותר אם מדובר בערב מבוקש יותר בשבוע. ישנו מנעד גם בעלויות של שירותי קייטרינג ובר, המשתנה על פי כמות האורחים ואיכות ומגוון המזון והאלכוהול.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!