הפקת אירועים בחוף הים 

הפקת אירועים בחוף הים הפקת אירועים בחוף הים

הפקת אירועים בחוף הים הפכה בשנים האחרונות לבין האירועים הפופולאריים ביותר. להפקת אירוע בחוף הים יש מגוון רב של יתרונות עליהם נדבר במדריך הבא. מעבר לכך נציג בפניכם מידע רלוונטי לתהליך ההפקה של האירוע, איך עושים את זה, כמה זה אמור לעלות ונענה על שאלות רלוונטיות נוספות בנושא.

 

יתרונות הפקת אירועים בחוף הים

להפקת אירועים בחוף הים יש כמה יתרונות. היתרון הראשון והחשוב ביותר הוא בהיבט של המיקום עצמו. הקסם הזה שקשה עד בלתי אפשרי לתאר במילים. המים, החול, השקיעה. כבר שהאורחים שלכם יגיעו למקום וגם אתם תרגישו את האור הטבעי, הכחול מול העיניים. אין לזה מחיר וזה בהחלט שווה את המאמץ. היתרון השני פרט לעובדה שמדובר במיקום הכי ייחודי שאפשר למצוא הוא בהיבט של הגמישות. אתם יכולים למעשה להפיק איזה אירוע שאתם רק חולמים עליו… למשל, חתונה על הים בקונספט של ”חתונה יוונית“, בר מצווה בקונספט של חוף הים, מסיבת רווקות לתוך הלילה בחוף הים ועוד. אתם בוחרים את המוזיקה, אתם בוחרים את האוכל, אתם בוחרים את כל מה שאתם חושבים שיהפוך את האירוע שלכם לייחודי, מוצלח, איכותי ובלתי נשכח.

 

אז איך מפיקים אירועים בחוף היום?

שמדובר על הפקת אירועים בחוף הים, יש שתי אפשרויות לעשות זאת. לכל אפשרות, ממש כמו בכל החלטה אחרת שתיקחו להפקת האירוע יש את היתרונות והחסרונות שלה.

מפיקים חתונה באולם על הים

האפשרות הראשונה היא בעצם להפיק את האירוע שלכם דרך אולם ו/או גן אירועים הממוקם על חוף הים או בסמוך לו. יש ברחבי הארץ מגוון רחב של אולמות וגני אירועים הממוקמים בחוף הים או בסמוך לו כמו למשל בחיפה, בצפון תל אביב, ביפו, בקיסריה, באשדוד, באשקלון, באזור ראש הנקרה, באילת, בים המלח, בהרצליה, נתניה, אבן יהודה, כפר ויתקין, מכמורת, שדות ים, נחשולים, זכרון יעקוב, עתלית, עין כרם, קרית ים, נהריה, עכו ועוד. ברגע שאתם בוחרים באולם ו/או או גן אירועים הממוקמים על חוף הים, אתם חוסכים לעצמכם המון זמן והתעסקות, זאת משום שהאולם מספק לכם את רוב השירותים תחת קורת גג אחת. יש לכם המון נחת באירוע כזה משום שהנהלת המקום והמפיקים דואגים לכם כמעט להכל. החיסרון הוא שיש לכם פחות גמישות בין אם זה בהיבט של הקייטרינג ובין אם בהיבטים אחרים.

 

הפקת אירוע בחוף הים בשיטת DIY

האפשרות השנייה היא להפיק את האירוע על חוף הים בעצמכם. אם אתם מפיקים אירוע בעצמכם, יש המון דברים שתצטרכו לדאוג להם. ראשית עליכם יהיה לאתר חוף שבו ניתן להפיק אירועים ולדאוג לכל האישורים המתאימים דרך העירייה או הרשות המקומית כדי שלא תמצאו את עצמכם בסיטואציה לא נעימה. שנית כל, לאחר שתקבלו את כל האישורים תצטרכו להפיק את האירוע שלכם אחד שלב. גם כאן יש שתי אפשרויות. האחת היא לפנות ישירות לחברה מקצועית המתמחה בהפקת אירועים בטבע ובחוף הים. כך אתם למעשה מפקידים את כל האחריות בחברה שבה אתם בוחרים והם דואגים לכם להכל.

האופציה השנייה היא לבחור את הספקים בעצמכם. ראשית כל עליכם  לתחם את המקום כולו. במידה והאירוע מתקיים בתקופה של עונות מעבר, עליכם לדאוג לפתרונות חימום מתאימים, הרי אנחנו מדברים על חוף הים שם יש רוחות עזות. במידה ומדובר על אירוע קייצי, פתרונות קירור ופתרונות הצללה הם חובה.

בהיבט של יתרונות מול חסרונות זה מאוד תלוי משום שלפעמים יותר זול להפיק חתונה בעזרת חברת הפקות ולפעמים יותר זול למצוא את הספקים בעצמנו ולהשוות מחירים. אם אתם מחפשים להוריד מעצמכם מהבלאגן, הטרחה והזמן, עדיף לבחור באופציה של אולם קיים או חברת הפקות.

 

לאילו עוד ספקים ושירותים תצטרכו לדאוג להפקת אירוע בחוף הים?

  1. מערכת תאורה והגברה – כידוע אחד הדברים הכי חשובים בהפקת אירועים באופן כללי והפקת אירועים על חוף הים באופן ספיציפי הוא הנושא של הגברה ותאורה. אין זה משנה אם אתם מפיקים חינה, חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי כמו השקה או יום גיבוש לעובדים, למערכת ההגברה והתאורה חשיבות מאוד גבוהה. מוזיקה, הרצאות, עמדת דיג‘י, כל אלה סופר חשובים וקריטים. במידה ולא מדובר באולם ואתם הם אלה שמפיקים את האירוע, יש לדאוג למערכת מקצועית. מומלץ לפנות לחברת תאורה והגברה המתמחה עם סוג כזה של אירועים, משום שזה שונה לגמרי מהפקת אירוע באולם שם יש תשתית חשמל קיימת.
  2. קייטרינג – גם לאוכל ולשתייה שיוגשו במהלך האירוע יש חשיבות אמוד גבוהה להצלחתו. מאוד מומלץ לבחור חברת קייטרינג המתמחה באירועים מהסוג הזה משום שמדובר בכל מיני תהליכים ופעולות לוגיסטיות שיש לקחת בחשבון כמו הקמת מטבח, אחסון המוצרים בקירור עד רגע ההגשה של האוכל, קירור השתייה, הקמת בר למשקאות האלכוהוליים ועוד.
  3. עיצוב – למרות שהים מביא איתו את הקסם הבלעדי השייך רק לו ואתם זוכים לאירוע בנוף הכי עוצמתי ומרהיב שיש, עדיין תצטרכו למצוא מעצבת או חברה המתמחה בעיצוב אירועים על חוף הים. שולחנות, כסאות, פרחים, נרות הם חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב עצמו.

הפקת אירועים על חוף הים כמה זה עולה?

המחיר מאוד משתנה ותלוי באיזו אופציה תבחרו, מה סוג האירוע- עסקי או פרטי, מי יהיה הקייטרינג, כמה מוזמנים אתם בוחרים להזמין ועוד. המחיר להפקת אירוע על הים נע בין 15,000-150,000 ש“ח. המחירים הנמוכים רלוונטיים לאירועים פרטיים כמו מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, מסיבות חוף ואירועי חברה לעומת המחירים הגבוהים שמאפיינים בר מצוות, חתונות וכדומה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!