חתונה במטע רימונים

חתונה במטע רימוניםאם אתם מתכננים חתונה בקרוב בוודאי סקרתם כבר את מגוון האפשרויות שעולם החתונות מציע לכם. חתונות קלאסיות באולמות אירועים, בגני אירועים, חתונות צהריים או ערב, חתונות גדולות או קטנות. ישנן הרבה אפשרויות טובות לבחור מתוכן אבל אולי האפשרות הגמישה מכולן היא האפשרות של חתונה בטבע. ביום החתונה שלכם סביר שתרצו אירוע שיתאים לסגנון הספציפי שלכם כזוג, אווירה שמתאימה לכם ולאורחים שלכם שאתם מכירים טוב מכולם, יום שכולו אתם. בחתונות בטבע אתם בעצם ממציאים את הפורמט. תוכלו לבחור להתחתן בשעות לא קונבנציונליות, תוכלו למקם את רחבת הריקודים דווקא ליד החופה, תוכלו להזמין אלף איש או חמישים הכל תלוי בכם ובצרכים שלכם כזוג. חתונות בטבע או בשטח ניתן לקיים בפרדסים, בחוות סוסים, במדבר או במדשאות ירוקות של קיבוץ, במשק של קרוב משפחה או בחצר, ישנן אפשרויות רבות הפעם נתמקד באפשרות הייחודית של חתונה במטע רימונים.

 

מה מיוחד בחתונה במטע רימונים?

הרימון גדל למעשה על שיח גדול או עץ קטן, צמרות העצים מגיעות לגובה מקסימלי של 7 מטר. עלי העץ נושרים בחורף, והפרחים של הרימון מהממים למראה, מורכבים מעלי כותרת בצבעי אדום-כתום ומזכירים בצורתם כד. כאשר הרימון מבשיל, השיניים של הגביע מקנים לפרי את הצורה המוכרת של הכתר. גם פרי הרימון בעל יופי מרשים במיוחד. מטעי רימונים מלאים בירוק ובשטחים פתוחים יכולים להוות עבורכם את המקום המושלם לאירוע קסום. הרימון נתפס ביהדות כפרי המסמל חוכמה, שפע, יופי וברכה ולכן אין מתאים ממנו להיות הרקע ליום החתונה שלכם.

איפה יש בארץ מטעי רימונים?

מטעי רימונים נפוצים בכל רחבי ישראל מצפון ועד צפון הנגב. ישנם מטעים שנמצאים בשטח פרטי וישנם עצי רימון גם ביערות המפוקחים על ידי קק"ל. כשיגיע הרגע לבחור את הלוקיישן, תצטרכו לבדוק שישנה אפשרות לקיים חתונה במיקום הספציפי, יתכן ותצטרכו לקבל אישור מקרן קיימת לישראל או מבעל השטח הפרטי.

 

איך מתכננים חתונה במטע רימונים?

בבואכם לתכנן חתונת טבע עומדות בפניכם שתי אפשרויות, לתכנן ולהפיק את האירוע עצמאית או לשכור את שירותיה של חברות הפקות. בתכנון חתונה במטע רימונים צריך לקחת בחשבון מה קיים בשטח, האם יש גישה למים זורמים, לחשמל, האם יש איזור שטוח שאפשר להשתמש בו לרחבת ריקודים או לשולחנות האוכל וכו'. למעשה כשמדובר בחתונה בטבע יש לדאוג להכל מאפס, זאת בנוסף לכל ההחלטות שמקבלים בכל חתונה כמו דיג'יי, קייטרינג ושמלה.

בנוסף, צריך לקבל אישורים מראש לקיום האירוע, מול מגוון גורמים. אם תבחרו לארגן את החתונה באופן עצמאי מומלץ להתייעץ עם מכרים שעשו זאת בערב, רצוי כאלו שכבר תכננון באופן ספציפי חתונה במטע רימונים. כמו כן תוכלו לחפש מידע על מה כולל אירוע כזה ברחבי הרשת. יש לקחת בחשבון שתצטרכו לדאוג ביום האירוע לאנשי קשר מטעמכם כדי שלא תצטרכו ביום כזה מרגש וחגיגי להתעסק בשיחות עם ספקים ולוגיסטיקה. האפשרות השנייה היא לעבוד מול חברת הפקות. חברת הפקות תיפגש איתכם ותתכנן יחד איתכם את האירוע לאורך כל הדרך. עדיף לבחור חברת הפקות שהפיקה בעבר חתונה במטע רימונים, אולי אפילו במקום הספציפי שבחרתם. מומלץ לבחור בחברת הפקות עם המלצות, על ידי מכרים או מביקורות באינטרנט. חברת הפקות מקצועית תדע להגיד לכם בדיוק מה צריך כדי לתכנן את אירוע החלומות שלכם, תציע לכם ספקים שונים בטווחי מחירים שונים וסגנונות שונים. יתרון נוסף לחברת הפקות הוא שיהיה לכם מענה ביום האירוע, לכל תקלה שלא תקרה ולניהול השוטף של היום הזה, מבלי שתצטרכו לדאוג בעצמכם לטיפול בנושאים אלו. החסרון הוא שישנה כמובן עלות נוספת לחברת ההפקות.

כמה זה יכול לעלות?

בתכנון חתונה ישנם פרמטרים שונים שישפיעו על המחיר הסופי שיש לקחת בחשבון. כמות האורחים (המחיר משתנה דרמטית בין חתונה של 50 איש לחתונה של אלף איש), יום בשבוע (בימים הפופולריים ישנם ספקים שיכולים לקחת מחירים גבוהים יותר), מיקום גיאוגרפי בארץ, משך האירוע, רמת האוכל והאלכוהול, ההשקעה בעיצוב ועוד. לכן, חתונה בטבע יכולה לעלות החל מעשרות אלפי שקלים לאירוע אינטימי וקטן ועד מאות אלפי שקלים לאירוע גדול ומפואר. תוכלו לברר מחירים ספציפיים יותר לאירוע שלכם ברחבי האינטרנט ומול ספקים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!