חתונה בשדה תירסים

חתונה בשדה תירסיםחתונה בשדה תירסים

כשמגיעה העת לתכנן חתונה, זוגות רבים שואפים לחתונה מיוחדת ויוצאת דופן, כזו שהאורחים ימשיכו לדבר עליה גם הרבה אחרי סיום האירוע. אירוע שישקף את הייחוד של הזוג, באווירה קסומה ובסגנון האישי שלהם.
זוגות רבים כבר הוזמנו לחתונות רבות בעצמם, ורוצים שהיום שלהם ירגיש שונה.
בין האפשרויות הרבות לחתונה יוצאת דופן, ישנה האפשרות לתכנן חתונה בטבע, במקום שאינו בהכרח מיועד לחתונות אבל מאפשר חיבור לנופים, לאדמה ולטבע. אחד הלוקיישנים המיוחדים לחתונה בטבע הוא חתונה בשדה תירסים.

למה דווקא חתונה בשדה תירסים?

חתונה בטבע היא במהותה שונה מכל אירוע סטנדרטי באולם או גן אירועים. אירוע כזה לא מרגיש כמו העתק הדבק של כל החתונות שאתם והאורחים שלכם כבר ראיתם. תוכלו לתכנן את חתונת החלומות שלכם, בין אם מדובר בחתונה קטנה ואינטימית ובאין אם מדובר בחתונה ענקית במרחבים הפתוחים.
במידה ותבחרו להתחתן בטבע, היתרון הגדול ביותר עבורכם הוא הגמישות. תוכלו לבחור בכל איזור גיאוגרפי בארץ שיתאים לכם, באיזור מרוחק ומבודד או דווקא מרכזי וקרוב. תוכלו להקים את שולחנות האוכל לצד רחבת הריקודים או דווקא רחוק, את החופה כך שתצפה על השקיעה או דווקא תמוקם על גבעה. יתרון נוסף לחתונה בטבע הוא שאין הגבלת זמן, לרוב אין שכנים שיתלוננו על הרעש ותוכלו אפילו לאפשר לאורחים שלכם שינה במתחם האירוע בסיום בקמפינג מסודר.
שדה תירסים כולל מרחבים ירוקים של צמחייה ארוכה וגבוהה, לצד שטחים שטוחים ונוחים, מה שמאפשר חיבור ישיר ואמיתי לטבע בצורתו הבוסרית ביותר, לצד קרקע נוחה להקמת איזורי הושבה וריקודים.

 

איך מפיקים חתונה כזו?

כמו כל חתונה שמתכננים בטבע, כשניגשים לתכנון חתונה בשדה תירסים יש לקחת בחשבון שהסביבה הטבעית אינה בהכרח נגישה לאירוע בסדר גודל כזה. יתכן כי תידרשו לייצר תשתית להקמת רחבת ריקודים, שירותי בר, שירותים לאורחים, חנייה, שביל כניסה ועוד. אז איך עושים את זה וממה מתחילים?
בבואכם לתכנן חתונה כזו ישנה האפשרות לפנות עצמאית לספקים ולתפקד בעצמכם כסוג של חברת הפקה.
במקרה כזה תצטרכו לעבוד בצורה מסודרת עם רשימות מפורטות של כל הצרכים בחתונות בכלל ובחתונת החלומות שלכם בפרט. תצטרכו להשיג רישיונות ואישורים להקמת האירוע כדי לא להסתכן בסגירתו. מומלץ להשתמש בנסיונם של חברים או בעלי מקצוע שכבר תכננו אירוע שכזה כדי לא לפספס שום פרט חשוב, תוכלו כמובן לשוטט באינטרנט ולחפש רעיונות ומפרטים. היתרון הגדול בהפקה עצמאית הוא כמובן העלות, לרוב חברת הפקה תגזור רווחים על התיווך והפקת האירוע. מצד שני אם תפיקו את האירוע בעצמכם, תצטרכו להיות פנויים לארגון שלו ולפתרון בעיות במהלך יום חשוב ומרגש עבורכם.

 

האפשרות השנייה היא לפנות לחברת הפקות שתיתן לכם מענה מלא ומקצועי ותמיכה לכל אורך התהליך וקבלת ההחלטות, וישנן הרבה החלטות לקבל.
בחירת סגנון הלוקיישן, מיקום גיאוגרפי, שירותי קייטרינג (הגשה, בופה או מרכז שולחן), DJ, צלם, ריהוט הושבה, במת ריקודים, סגנון העיצוב ועוד. כמו כן, מכיוון שמדובר בחתונה בשדה תירסים, תצטרכו ככל הנראה לדאוג גם לגנרטור לחשמל, מים זורמים לשירותים ולמטבח ועוד. חברת ההפקה תציג בפניכם את כל האפשרויות, טווח המחירים, ספקים שונים ואפשרויות שונות לפתרונות ויחד תוכלו לבנות את היום המושלם עבורכם. חברת ההפקה תדאג להקים את האירוע וגם לפרק אותו בסיום. כמו כן, יהיה לכם מענה למקרה ויהיו תקלות או שינויים.

כמה יעלה לי להפיק חתונה בשדה תירסים?

בחישוב והערכת עלויות האירוע תצטרכו לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים.
מיקום בארץ, תקופה בשנה, יום בשבוע, כמות מוזמנים, תשתית לאירוע, חברת ההפקות ועוד.
לדוגמה, הספקים השונים יכולים לגבות סכומים גבוהים יותר לחתונה במרכז לעומת הצפון, ולחתונה ביום חמישי לעומת יום שני. אם בשטח יש חשמל ומים זורמים יכולות להיחסך לכם עלויות, כמו גם אם יש שטח שטוח להקמת רחבה או שצריך לשטח את האיזור ביום האירוע.

 

חתונה בשדה תירסים ל-50 מוזמנים יכולה לעלות 60,000-80,000 ש"ח ויכולה גם להגיע לתקציב של 120,000 ש"ח ומעלה, תלוי ברמת הספקים, האוכל, משך האירוע, העיצוב ובעלות השכרת ציוד וכו'.

לפני שתצאו לדרך בתכנון היום החשוב הזה, כדאי לחשוב על כל הפרטים שחשובים לכם במיוחד באופן אישי ולהיסגר פחות יותר על התקציב, כדי שתוכלו לבחור באפשרויות המתאימות לכם ביותר לתכנון החתונה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!