מדריך הפקת אירועים בשטח 

הפקת אירועים בשטח מדריך הפקת אירועים בשטח 

הפקת אירועים בשטח הינה עמוד התווך המרכזי עליו נשען אירוע מוצלח בשטח. ואין זה דבר סתמי משום שקיים קו דק מאוד בין הצלחה לכישלון באירוע שטח. יש כל כך הרבה משתנים ופעולות ואתגרים שיש להביא בחשבון, כאשר רק חברת הפקת אירועים בשטח מקצועית ומיומנת תאפשר לכם לצלוח אותם.

מומחי חברת המרכז להפקות אירועים משרטטים לכם את הדברים החשובים הכרוכים בהפקת אירוע בשטח ואת הקשר בינם לבין חברת הפקות איכותית- שתסייע לכם ביצירת אירוע חלומותיכם.

אילו אירועים אפשר לערוך בטבע?

כמעט כל אירוע ניתן לערוך בטבע או בשטח בתנאי שאתם פועלים בסיוע של חברת הפקת אירועים בשטח. כאשר אנו מדברים על כל אירוע אנו מדברים גם על אופי האירוע, כגון: אירוע משפחתי, חגיגי, גדול, קטן, עיסקי או חוויתי וגם על סגנון האירוע: מעונב, הרפתקני, שיקי, נוסטלגי או פראי וטבעי לחלוטין. חברת ההפקה יודעת להלביש את החלומות שלכם על השטח ולקיים בו את האירוע בהצלחה.

באילו מקומות ניתן לקיים אירוע?

אדם מן הישוב שיגיע לשטח ערום, חשוף, סבוך או מלוכלך, יתקשה לדמיין, כי מקום זה יכול להפוך בתוך כמה ימים למקום קסום בו יתקיים האירוע. זוהי בדיוק המומחיות של חברת הפקת אירועים בשטח. היא תדע להפעיל את כל הנדרש, את כל הספקים ולסנכרן ביניהם, כדי לספק חוויה מדהימה ומפתיעה.

איזו חברת הפקה לבחור?

באינדקס ובכתבות שבפורטל, תמצאו שפע של חברות הפקה מומלצות אבל צריך לזכור שלניסיון ולמקצועיות אין תחליף. מפיק מנוסה יהפוך כמעט כל חלום שלכם למציאות. הוא יתרוצץ על מנת להשיג את כל האישורים ואת כל האלמנטים, שיחדיו יחברו לאירוע מושלם. מפיק טוב, גם ידע לאתר עבורכם לוקיישנים ולדאוג גם ללוגיסטיקה הכרוכה בהכשרת לוקיישנים אלו.

תאריכים ומזג אוויר

נתחיל מהסוף, אירועים בטבע ניתן לקיים בכל מזג אוויר וחברת הפקת אירועים בשטח תדע למצוא פתרונות כמעט לכל האתגרים. כך שאל תפסלו אירועים בשטח בתאריכים פחות רלוונטיים. ועדיין, כאמור, תתכוננו להכל. בייחוד בכל הקשור למזג האוויר. חום קיצוני ללא היערכות שתקל או גשם שיהפוך את השטח לבוצי ולא עביר, יכולים לשבש את האירוע. חברת הפקה מקצועית, תמיד תכין לעצמה גם PLAN B למקרים מעין אלו. 

קולינריה

אומנם אתם תשכרו קייטרינג או שירותי הסעדה כספק חיצוני אך זכרו שגם לו יש דרישות וגם לו חברת הפקת אירועים בשטח צריכה לעזור. החל מהקמת המטבח, הגעת הציוד והכלים, תשתיות הכרחיות ועוד ועוד. הפקת האירוע גם תצטרך לתת דעתה היכן למקם את המטבח, את המזנונים, הדוכנים ופינות הישיבה. ככלל, לחברות הפקה רבות יש ספקים מוכרים עימם הם עובדים. זה כמובן לא מחייב אתכם אבל סנכרון ופרופיל מקצועי משותף ומצלח בין שני נותני שירות- תמיד מסייע.

אל תנסו לעשות את זה בעצמכם.

לא נכחיש. מפיקי אירועים טובים יגבו מחיר רב. לפיכך, רבים חושבים, כי ניתן לוותר על שירותיהם. להטיל על בן משפחה או חבר את התפקיד המורכב וגרוע מכך, לעשות זאת בעצמכם. אין טעות גדולה מכך. לכם, לא יהיה זמן לנשום בימים שלפני החתונה ובוודאי לא פניות או יכולת לסנכרן בין כל הספקים באירוע עצמו. לחבר או קרוב שמיניתם אין קמצוץ מן הידע הנדרש, כדי לקיים אירוע מוצלח, לצפות בעיות ולטפל בהן עוד טרם קרו. חברות ההפקה גם אמונות על השגת האישורים מגופים שונים, כמו מועצות מקומיות, מכבי האש והמשטרה, דאגה לביטוחים ועוד ועוד בירוקרטיות, שחשוב שתחסכו מעצמכם.

ועדיין, היו שותפים מלאים לתהליך. רק אתם באמת יודעים לתת דגשים לדברים החשובים לכם או להביע את החלומות שבדמיון שלכם. חברת הפקות הממדרת אתכם, היא לא דבר רצוי. דווקא בשיתוף פעולה והבנה הדדית מגיעים לתוצאות הטובות ביותר. המטרה שלכם היא אירוע יותר דופן וראש שקט לפניו ובמהלכו. זה יום חגכם ולא יום בו אתם נדרשים לדאוג או לעבוד. הפקת אירועים בשטח היא לא דבר קל כלל ועיקר. אך אם היא תעשה בצורה מוצלחת, היא תעניק לכם ולאורחים שלכם, חוויה בלתי נשכחת, קסומה ויוצאת דופן.

חברת המרכז להפקות אירועים הינו השער שלכם בדרך לכל הפקת אירועים בשטח מכל סוג וסגנון. תוכלו למצוא בו מאמרים, טיפים, רעיונות ורשימת ספקים מוכחים ומומלצים. נשמח שתעזרו בנו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!