חתונה במטע אבוקדו

חתונה במטע אבוקדוחתונה במטע אבוקדו

בוודאי דמיינתם את יום החתונה שלכם בהרבה מקומות, אבל מעולם לא דמיינתם את עצמכם מתחתנים במטע אבוקדו… חתונה במטע אבוקדו פשוט משאירה אותנו בלי מילים, כבר מרחוק אפשר לראות את העצים ואת מוקד החתונה, וככל שמתקרבים ונכנסים פנימה מרגישים את האווירה הקסומה שהאזור מעניק לנו, ממש כמו סיפור מאגדה.

 

חתונה במטע אבוקדו – מה כל כך מיוחד פה?

בכמה חתונות יצא לכם להיות בשנה האחרונה? כמה מתוכן היו בתוך אולם אירועים? הבחירה האוטומטית של זוגות רבים היא להתחתן באולם אירועים, ואם לומר את האמת זאת בחירה הרבה יותר פשוטה, אך במבחן התוצאה אתם רוצים חתונה יוצאת מן הכלל. אז הדבר ראשון שמייחד חתונה במטע אבוקדו הוא שמדובר כאן על חתונה בטבע, תחת כיפת השמיים. חתונה בטבע הפכה לטרנד שהולך ומתחזק בתקופה האחרונה, רבים בוחרים להתחתן על שפת הים, או בחתונה ביער ואפילו במדבר

חתונה במטע אבוקדו מיוחדת מכל מה שציינו זה עתה, תחילה מדובר על נוף טבעי שונה ממה שאנו מכירים בדרך כלל. עצי האבוקדו מעניקים למוזמנים שלכם להיכנס לתוך חלום, מעין אווירה טרופית בצפיפות מתונה של העצים אשר אווירה זו היא שתכתיב את כל אופי החתונה בסופו של דבר. חתונה במטע אבוקדו יכולה להיות גם בשעות, אך גם בשעות הצהריים. הצל מהעצים מעניק לנו את האפשרות לבחור חתונת יום גם בימים החמים של השנה. 

חתונה במטע אבוקדו – איפה עושים את זה?

ישנם מטעים מסודרים אשר מיועדים לאירועי חתונות, מטעים אלו ישרכו על פני שטח רחב שיכול להכיל כמות גדולה של אנשים, יהיה להם סדר שונה במעט מהמטעים הרגלים אותם אנו פוגשים והמשטח עליו אנו מקימים את כל האירוע יהיה בטיחותי ומסודר, מרחוק כמובן שמטע זה נראה לחלוטין רגיל… בכל אופן, ניתן למצוא מטעי אבוקדו אשר מיועדים לחתונות בכל רחבי הארץ, גם בצפון גם בדרום וגם במרכז. אם יש לכם מטע כלשהו אשר יש לו עניין סנטימנטלי עבורכם אך אינו מעולם לא ערכו בו חתונה תוכלו להתייעץ עם חברת הפקות מקצועית, כך תוכלו להבטיח את חגיגת יום החתונה שלכם במקום בו אתם רוצים. מקרה כזה אמנם דורש יותר עבודה והליכים בירוקרטיים מסובכים יותר, אבל אין דבר שיעצור אותנו מלהבטיח את היום המושלם עבורכם.

 

חתונה במטע אבוקדו – כמה זה עולה לי?

הכל מתחיל ונגמר בכסף ולכל אחד יש את התקציב שלו עבור האירוע. כדי לדעת למה אתם נכנסים עליכם לעבוד בצורה מסודרת, אנו ממליצים לכם כמובן להיעזר בחברת הפקות אשר מכירה את כל המחירים שיש בשטח, מכירה את הספקים הנכונים לכם ויודעת כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. בסופו של דבר אפשר להקים אירוע בכל תקציב, הסוד הוא לדעת להפוך את האירוע שלכם למיוחד בתקציב הנתון. דבר ראשון שאתם צריכים בכדי להפוך את האירוע שלכם למיוחד הוא למצוא קונספט מגניב. קונספט יכול להיות כל דבר, קונספט של ג'ונגל, סרט כלשהו שאתם אוהבים ועוד… 

המחיר נקבע על פי איכות הספקים שבחרתם, כמות המוזמנים, המקום בו אתם בוחרים לקיים את האירוע ועוד פרמטרים שונים. בחירה בחברת הפקות אשר תלווה אתכם לאורך כל האירוע היא עוד הוצאה כספית, מוטב לציין זאת. עם זאת, סיוע של חברת הפקות יכול להוזיל לכם את המחיר הכולל, לחברת הפקות מקבלת מהספקים הצעות מחיר שונות מאשר אתם תקבלו אם תפנו אל ספק כלשהו באופן פרטי, לכן המחיר הכולל יהיה זול יותר. מלבד לכך, חברת הפקות אשר חוותה כבר הפקות שונות ומגוונות תדע מה נכון לאירוע שלכם ומה מיותר, הרבה פעמים אנו מוציאים כספים על דברים שבכלל לא משרתים אותנו לאורך החתונה.

לסיכום

חתונה במטע אבוקדו היא לא חתונה סטנדרטית כמו שכולנו מכירים, וזה מה שהופך את היום שלכם לעוד יותר מיוחד. למקום האירוע יש חשיבות גדולה, המקום יכול להיות מקום סנטימנטלי, מקום אשר מייחד אתכם, מקום שגורם לכם להרגיש משהו בגוף ולא חייב שכל המוזמנים ידעו מהי הסיבה, הם פשוט ירגישו. חתונה במקום חיצוני שאינו מאורגן דורשת סיוע של חברת הפקות מקצועית, חברה אשר תלווה אתכם מתחילת התהליך ועד סיומו, אל תתפשרו על הדבר הקטן ביותר ביום שלכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!