בחירת אפליקציה למצגות

בניית מצגות בשנים עברו הייתה משימה מאוד מאתגרת, בעיקר את הסבלנות.  כיום באמצעות אפליקציות המתמחות בדיוק בתחום זה ניתן להרכיב מצגת בקלות ומהירות, והתוצאות טובות בהרבה. מצגות משמשות אותנו באירועים שונים, הן יכולות להוות את האטרקציה המרכזית באירוע או להיות צדדיות אך מהוות חלק מהרקע, והן יכולות להיות הומוריסטיות, מרגשות וייחודיות בו זמנית, תוך שימוש באלמנטים שונים כדי להגדיל את עוצמתן. מתי נעשה שימוש במצגת, איך בוחרים אפליקציה מצוינת כדי לעבוד איתה? כדאי להמשיך לקרוא. 

יתרונות השימוש באפליקציה לטובת הכנת מצגת

להבדיל מתוכנות המחשב השונות, לאפליקציות הכנת המצגות יתרונות רבים שהראשון בהם הוא הנוחות. ניתן לייצר מצגות בקלות רבה, מכל מקום באמצעות הטלפון ובמהירות. האפליקציות מאפשרות לבחור בתבניות מוכנות מראש עליהן מרכיבים את התמונות למצגת. התבניות כוללות פעמים רבות מוזיקה, אנימציות שונות ואפשרות להזיז פריטים במצגת על פי מיקום התמונות. ניתן להוסיף כיתוב בהנפשה במגוון רחב של אפשרויות כולל אפקטים ייחודיים של אור, צל, הבהוב ועוד. 

באילו הזדמנויות בונים מצגת משפחתית?

כיום בכל אולם, חדר או כיתה אפשר להציג מצגות על גבי מסך שכן הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהתפאורה במקום. אנשים רוצים להראות תמונות לציוני דרך באירועים, במיוחד כשמדובר על יום הולדת מרגש, למשל מצגת ליום הולדת 60 או 80, לכבוד בר או בת מצווה, בחתונה או לכבוד יום נישואין ייחודי, למשל לרגל ציון דרך משמעותי. במעמדים מרגשים כאילו, הצגת תמונות וכיתוב על הדרך שנעשתה עד להגעה לאותו הרגע הינה משמעותית. 

כיצד לבחור אפליקציה למצגות?

בחירת אפליקציה ליצירת מצגות לאירועים אינה מסובכת כלל. כשרוצים ליצור מצגת עם תנועתיות וכיתוב יש לבחור אפליקציה שמאפשרת זאת. מומלץ לבחור אפליקציה נוחה לשימוש, שכל הכפתורים והאפשרויות השונות בה ברורים וקלים לשימוש. מומלץ לבחור אפליקציה שמאפשרת סוגים שונים של מצגות, עם מוזיקה מובנית מוכנה בהם וגם ללא מוזיקה. כדאי לבחור אפליקציה עם מצגות מסוגים שונים – כאלה שמתאימים לאירועים רגועים, כאלה עם אפשרות להחלפת תמונות בלבד ואפשרות להכנת מצגות מורכבות יותר הכוללות אפילו אנימציה.

למה יש לשים לב לפני שמתחילים להכין את המצגת? 

מומלץ לבדוק שהאפליקציה עובדת היטב על הטלפון, שיש לה אפשרויות נוחות לשמירה על גבי הטלפון וגם שליחה באמצעים נוחים, למשל בווצאפ. כמו כן, כדאי לוודא שניתן להפעיל את המצגת בפורמט שלה מכל מכשיר, ושאת המכשיר ניתן לחבר בקלות למקרן במקום האירוע. כשבוחרים תמונות וכיתוב למצגת מומלץ מאוד לבחור בתמונות מחמיאות, כאלה שאהובות על ידי חוגגי האירוע, וכשמוסיפים את הכיתוב יש לחשוב על הומור שכולם יבינו, כדי שלא יווצרו אי נעימויות במהלך האירוע. עוד לפני הכנת המצגת יש לבחור את התמונות שיהיו בה, רצוי בסדר מסוים שמתאים לסיפור אותו רוצים לספר באירוע. למשל, אם מדובר על אדם שחוגג יום הולדת משמעותי, כדאי לבחור תמונות מתחנות זמן שונות לאורך החיים ותמונות משפחתיות שונות עם כל בני המשפחה.

לסיכום, הכנת מצגת לאירוע יכולה להיראות כמו משימה לא פשוטה אך בעזרת הכלים שהאפליקציות מעמידות בפנינו כיום ניתן לעשות זאת בקלות רבה. כל שיש לעשות הוא להוריד את האפליקציה שהכי נוחה לכם ולהתחיל להרכיב את המצגת המנצחת. 

053-3562092
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!