איך לעצב אלבום חתונה דיגיטלי?

האירוע הגדול של חייכם כבר מאחוריכם ונשארו לכם זיכרונות נהדרים שנלכדו בעדשת המצלמה ואתם בוודאי תוהים כעת איך ניתן לשמר את התמונות למשך שנים. אז נכון להיום, ניתן לומר שאלבום דיגיטלי הוא הבחירה הנפוצה ביותר לשימור תמונות, כיוון שהוא פשוט וקל לביצוע, ניתן לערוך ולעצב אותו באופן אינטואיטיבי, התוצאה תמיד תהיה מהממת והוא עמיד ויכול להחזיק מעמד שנים רבות קדימה.

במאמר זה, נסקור את יתרונותיו של אלבום חתונה דיגיטלי מעוצב ונציע לכם טיפים ליצירת מזכרת מדהימה שמציגה רגעי אושר מיוחדים מהיום המרגש שלכם. החל מבחירת תבנית מתאימה ועד להוספת התמונות, עיטורים מהממים ועוד.

 

מה היתרונות בעיצוב אלבום חתונה לבחירתכם?

עיצוב אלבום דיגיטלי מעניק לזוגות את ההזדמנות לאצור את התמונות הטובות ביותר מהיום המיוחד שלהם ולהציג אותן בדיוק כפי שהם היו רוצים. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, זוגות יכולים כיום להוסיף לדפי האלבום עיטורים מיוחדים ותוספות, לשחק עם המיקום והפרופורציה של הטקסט ואפילו להוסיף פילטרים לתמונות ולעצב אותם מחדש, ממש באופן מקצועי בקלות ובמהירות. אם תיקחו את המשימה לידיים שלכם, סביר יותר שתקבלו את המוצר הסופי המודפס המדויק לכם. במידה ותשאירו את הבחירה בידיו של צלם, יתכן ותקבלו תוצאה שאינה עונה על הציפיות שלכם פשוט משום שהטעם האסטטי שלכם שונה.

 

אילו תמונות כדאי להכניס לאלבום החתונה הדיגיטלי?

אם אתם אלו שמעצבים אלבום דיגיטלי משלכם, חשוב שתבחרו תמונות המנציחות בצורה הטובה והמדויקת ביותר את היום המיוחד. התחילו עם תמונות של החתן והכלה בשלבי ההכנה, בעודכם לוקחים רגע אחד אחרון להיות ביחד – לבד, לפני הטקס המרגש שלכם. בחרו בתמונות המראות רגש אמיתי כמו דמעות שמחות או חיבוקים חזקים. כאשר בני הזוג עושים את צעדיהם הראשונים כנשואים, צועדים יד ביד אל רחבת הריקודים. שלבו גם דיוקנאות של בני המשפחה האהובים שלכם וצילומים מלאי הומור של רגעים מהנים בהם המצולמים פורצים בריקוד או צוחקים צחוק מתגלגל, ותמונות מיוחדות של החופה ושל האולם עצמו ועוד.

 

טיפים לעיצוב אלבום בלתי נשכח

עיצוב אלבום דיגיטלי כולל אין ספור אפשרויות עיצוב מיוחדות. על מנת להפוך אותו ליפיפה עבורכם, הקפידו לשלב בו נגיעות אישיות משלכם. הוא הרי נועד להתאים לאישיות שלכם ולסגנון האירוע ולכן העיצוב שלו צריך להתאים לקווים אליהם אתם מתחברים. באופן כללי, ההמלצה היא ליצור מראה הרמוני המשתלב ויוצר מראה שלם בין כל חלקי האלבום.

הצבעים בהם תבחרו להשתמש יצטרכו להשלים אחד את השני; כלומר, עדיף להשתמש בצבעים הנוצרים מערבות יסודות. הכתום למשל, מתחבר עם האדום והצהוב, הסגול עם הירוק והכתום, הסגול עם האדום והכחול וכך הלאה. תוכלו גם לבחור להשתמש בצבעים מונוכרומאטיים, שהם גוונים שונים של אותו הצבע.

באופן אידיאלי, הגופן בו תבחרו להשתמש צריך לבטא את מצב הרוח החגיגי של האירוע, אליו תוכלו להצמיד

קווצות תחרה מדורגות או קטיפה רכה. לחלופין, תוכלו לבחור להשתמש באותיות מצוירות משורבטות יחד עם לבבות וכוכבים כדי ליצור מראה מהנה אך מתוחכם.

 

כמה עולה אלבום דיגיטלי לחתונה?

מחיר אלבום דיגיטלי משתנה בהתאם לפרמטרים שונים, ותלוי בהעדפה האישית שלכם. הוא נקבע לפי סוג הכריכה – כריכה קשה או כריכה רכה; גודל האלבום –  אותו תוכלו להזמין ב-A4, מרובע 30X30, A5 ועוד; בתוספת מספר העמודים שיהיו בו. תוכלו לעצב אותו כראות עיניכם, על פי הסגנון האישי שלכם ולהתאים אותו למחיר שנוח לכם לשלם. מדובר במזכרת מהממת לאירוע בלתי נשכח שתלווה אתכם שנים רבות קדימה כך שבהחלט מומלץ להשקיע זמן בעיצוב מדויק לטעמכם.

 

053-3562092
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!