שיווק אתרי אירועים בתקופת הקורונה – יש דבר כזה?

ניתן לומר כי במהלך תקופת הקורונה, תחומי האירועים והתיירות הם אלו שנפגעו הכי קשה במהלך המשבר שפוקד את העולם מתחילת שנת 2020. איך מצליחים לתמרן בין סגר להקלות? מהי הדרך המומלצת להמשיך ולשווק ולשדר אותות חיים גם בתקופה זו?

 

רשתות חברתיות, על אש קטנה

גם אם הברור מאליו אומר לכם, מנהלי האתרים בתחום האירועים, לרדת למחתרת, להתעסק בהישרדות גרסת המציאות ולחכות שהסערה תחלוף, אני דווקא חושב אחרת, ישנה דרך נוספת שעשויה אפילו להוציא אותנו חזקים יותר מהמתחרים מכל הסגר הזה שמשבית אותנו קידום ברשתות חברתיות-על אש קטנה.

 

בתקופה משבר הקורונה נשברו שיאי כל הזמנים בגלישות באינטרנט. אנשים בבית, מחפשים תעסוקה, תוכן לצרוך וכמובן גם מוצרים ושירותים כאלה ואחרים. דווקא בתקופה זו מומלץ להמשיך ולהראות נוכחות ברשתות החברתיות ולהראות לקהל היעד מי נשאר לעמוד ומי בורח מאחריות ולא מספק לקהל שלו את הצרכים שלהם.

 

גם אם עכשיו כל עובדי החברה נמצאים בחל"ת או בצמצום אחוזי משרה, מצופה מהמנכ"ל והבעלים להכנס מתחת לאלונקה, גם אם זה אומר לתפעל בעצמם את עמוד הפייסבוק העסקי של החברה ואת עמוד האינסטגרם.

 

יש לכך משמעות רבה יותר ממה שמצטייר כלפי חוץ – גולשים רבים מפתחים בתקופה המוזרה הזו שעוברת עלינו מערכת יחסים עם עסקים. אמינות נבנית לאורך זמן ובזמנים קשים במיוחד, אם תוכיחו לקהל שלכם שאתם כאן בשבילהם אתם תייצרו אמון רב ובכלל תוכלו להשתמש בזה גם בעתיד, למשל: "אל תשכחו מי תמיד היה כאן בשבילכם, גם בזמנים שלא ציפיתם".

 

 

קידום אורגני לטווח הארוך

ניתן לנצל את התקופה השוממת לייעול תהליכים ובניית תכנית קידום אורגני בגוגל (SEO) לטווח הארוך. קידום אתרים בתוצאות החיפוש נועד ל-Long Run וברוב המקרים נדרשים מספר חודשים עד שרואים תוצאות מרשימות, לכן ניתן לנצל את הזמן הפנוי שנוצר לפעילות אורגנית לטווח הארוך.

 

פעילות SEO טובה עשויה להוציא אתכם ממשבר הקורונה מחוזקים מבחינת נוכחות בתוצאות החיפוש ולשנות את המאזן מול המתחרים.

 

 

שיפוץ האתר

יש לכם אתר תדמית? מדובר בהזדמנות מעולה לבצע A/B Testing, לנתח ולהבין מה ניתן לשפר, לשדרג עיצוב ולהוסיף פיצ'רים נוספים. הגולשים המסורים והנאמנים יופתעו לגלות את החידושים באתרכם לאחר תקופה הקורונה, אפשר להסתכל על זה כמעין השקה מחודשת של האתר.

 

 

תכנון אירועים לשנה הבאה

עם כמה שזה כואב, קשה מאוד לתמרן בין סגר להקלה אבל חשוב להבין שאת שנת 2020 לא ניתן לתכנן (לא את מה שהיה ולא את מה שנותר ממנה), מה שכן ניתן לעשות זה לנסות ולסגור כמה שיותר אירועים לאמצע וסוף השנה הבאה, עד אז נקווה שהדברים ייראו קצת אחרת.

 

הדבר צריך להתבטא גם בפעילות השיווקית, שצריכה לשקף את תכנון האירועים לטווח הארוך, עם מבצעים אטרקטיביים, דגש על הזמן העתידי וכמובן גם לכוון לקהל יעד שלא בונה על התקופה הקרובה.

 

 

להיות קשובים להנחיות הממשלה

בשנת 2020 כבר הבנו שלא משנה מה נתכנן וכמה נתכנן, קשה מאוד להיות ערוכים לכל תרחיש. הברירה היחידה שנותרה לנו היא להשאר קשובים להנחיות, להיות עירניים למגמות תחלואה ולתכנוני הממשלה ולנסות, עד כמה שניתן, להתבסס עליהם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!