שולחן שוק שניצל

מזנון הוא סוג של ארוחה המוגשת על צלחת אחת גדולה או בצלחות קטנות בודדות, המשמשת כמנה עיקרית. המונח בא מצרפתית "בופה", כלומר "אוכל" או "לאכול בראבון". מזנונים מוגשים בדרך כלל במסעדות ועשויים להיות בסוף ארוחה, כמו למשל במסיבת ארוחת ערב לא רשמית. הם גם מוצגים לעתים קרובות כחלק מקבלת פנים לחתונה.

ניתן לראות במזנון הזדמנות לעשות שימוש בשאריות מארוחה אחרת, שאולי יעריכו אורחים שאינם מעוניינים לאכול את המנה העיקרית.

האירוע הוא אירוע בסגנון בופה בו מעודדים את האורחים לאכול כמה שהם רוצים

שולחן שוק שניצל יהיה מוקד המשיכה באירוע. חשוב לוודא שהוא נראה מעורר תיאבון ומושך את העין.

במזנון צריך להיות מגוון פריטי מזון שקל להגיש וניתן לחדש אותם במהירות. האוכל צריך גם להיראות מעורר תיאבון כדי שאנשים יימשכו אליו. מזנון הוא ארוחה המספקת מבחר אוכל המוגש על צלחות קטנות. המילה מזנון באה מהמילה הצרפתית העתיקה ל"לפזר", שהתייחסה לנוהג של להחזיק מנה על ראשו של אדם ולפזר עליהם יין כאות קבלת פנים.

מזנון הוא אירוע שבו אנשים יכולים לנצל דברים שונים לאכול. זה יכול להיות אוכל, משקאות או משחקים. הוא משמש גם במפגשים חברתיים שבהם לא מצפים מאנשים לשלם שום דבר עבור האירוע.

היתרון בקיום אירוע כזה הוא שהוא חוסך זמן וכסף בכך שהוא מספק הכל במקום אחד. עם זאת, החיסרון הוא שזה דורש תכנון כדי שאנשים יידעו למה הם נכנסים מראש וכמה עליהם להוציא על כל פריט.

 

חלק זה עוסק בשולחן שוק המוצע לאורחים באירוע

האירוע ינצל את מזנון זה על ידי הצעת סוגים שונים של מזון ומשקאות.

האירועים אינם מוגבלים לסוג אוכל אחד בלבד, אלא יהיה בהם מגוון טוב. האורחים יכולים גם ליהנות מהארוחה שלהם עם סוגים שונים של משקאות, לרבות משקאות אלכוהוליים. עם שולחן שוק אצל טעים באירוע.

חלק זה עוסק בסוג האירוע שינצל את המזנון הזה. אירועים אלו מיועדים בעיקר לאירועים מיוחדים, כגון מסיבות יום הולדת, ימי נישואין, או אפילו פגישות וכנסים. מזנון הוא ארוחה המוגשת בישיבה בודדת. האורחים יכולים לבחור את המנות שלהם,

המונח "מזנון" הוא שם נרדף למגוון גדול של מנות, ממגוון רחב של מטבחים. מנות אלה מוגשות בדרך כלל על מגש בודד או במנה אחת. סוג זה של שירות מזון נפוץ לרוב במסעדות ובמלונות, אך ניתן לראות אותו גם באירועים ציבוריים כגון כנסים ותערוכות. אפשר לקרוא לזה מזנון, אבל האירוע אינו מוגבל לאוכל. אתה יכול גם לשתות משהו וליהנות.

זוהי דרך מצוינת למלא את האירוע שלכם בחגיגות מבלי לבזבז יותר מדי כסף על מקום יקר.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!