מתחתנים בטבע? להלן הספקים הבסיסיים ביותר

החתונה מתקרבת? בר או בת המצווה ממש בפתח? או אולי יום הולדת סמלי של בן משפחה אהוב? אין זה משנה מהי הסיבה למסיבה, מה שבטוח הוא שרבים כיום בוחרים לערוך את האירועים המרגשים בצורות מקוריות ושוברות שגרה.

אחת מן הדרכים שהולכת וצוברת תאוצה היא יצירת אירוע ממש בחיקו של הטבע הישראלי. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד; חגיגה בחיק הטבע יכולה להתברר גם כמטלה לא קלה כלל ובדיוק לשם כך, אנשי המקצוע של חברת המרכז להפקות אירועים זמינים עבורכם לתכנון האירוע מתחילתו ועד לסופו.

לנוחיותכם, במאמר הבא ריכזנו עבורכם את הטיפים המרכזיים ביותר לתכנון אירוע, פשוט לגזור ולשמור!

הטיפ החשוב ביותר – תיאום מול הרשויות

עד כמה שהטבע שייך לכולנו, הרי שרשויות החוק פועלות כדי להגן על רגישותה של הסביבה החל מן הצומח ועד לחי. ניתן להדגים זאת על חופי הארץ דוגמת חופי השרון ובהם לא ניתן לערוך מסיבות בשעות הליל. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמדובר בסביבה ובה קיימים מצבורים של צבי ים. צבים אלו נפגעים מן התאורה ונמנעים מלהטיל ביצים.

דוגמה זו הינה טיפה בים, וישנם אזורי טבע רבים בהם חובה לקבל את האישורים המקדימים מטעם הרשויות, וזאת כדי למנוע את סגירתו של האירוע, וכל שכן להימנע מענישה כבדה. חברתנו מספקת את מכלול השירותים ושמחה להציע אזורים שנבדקו בקפידה ותוך תיאום מקיף אל מול רשויות החוק והרשויות המוניציפליות הרלוונטיות.

קייטרינג

בסופו של יום, אם תחפשו ותמצאו אטרקציה לאירוע או חתונה מקורית ומפתיעה ככל שתהיה, אם לא תתלווה לאירוע שלכם סעודה משביעה, מרעננת וטעימה, הרי שכל התכנונים שמסביב בטלים ומבוטלים.

באירוע חוץ המתקיים בחיק הטבע, מוטב לבחור היטב את חברת הקייטרינג שתלווה את המאורע מתחילתו ועד לסופו. מדובר בתנאים שאינם זהים לאלו של אולם אירועים, וכאשר החברה נדרשת להסתמך אך ורק על הציוד שלה, הרי שבעיות וסוגיות שונות עלולות לצוץ. בדקו זאת היטב, והדגישו את הצורך בניסיון קודם בליווי אירועי חוץ.

צלם

וודאי שאירוע מיוחד שכזה צריך להתהדר בתיעוד מקיף ודקדקני. הקפידו לבחור בקפידה את הצלם המקצועי שילווה את האירוע המתקרב.

זכרו כי אירועים שכאלו מתקיימים בתנאי תאורה שונים מן המקובל. בעוד שבאולמות אירועים ישנה תאורה מספקת, הרי שבאירועי חוץ, בחסות החשיכה, על אף כל התאורה שמסביב, מלאכת הצילום עלולה להתברר כמאתגרת למדי. בחנו זאת היטב אל מול הצלם והסבירו לו את תנאי השטח הנלווים לאירוע.

ניהול האירוע

המטרה שלכם היא לחגוג, לא לנהל את האירוע. לרוב מלאכה שכזו צריכה להתבצע על-ידי אולם האירועים, אך מה עושים כאשר "אולם האירועים" הוא למעשה חיק הטבע? בהיבט הזה חברתנו נכנסת לפעולה, ואנו שמחים להעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מיומנים אשר יבטיחו לכם שקט נפשי. המטרה שלכם היא לחגוג, המטרה שלנו היא לוודא שתחגגו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!