מקומות מיוחדים לצילומי חתונה

תקופת החתונה היא אחת התקופות הכי מרגשות ומסעירות בחייו של כל זוג. בנוסף לבחירת התאריך, הלוקיישן, הקייטרינג, הדיגי ושאר הספקים שיקחו חלק באירוע, עלינו לבחור גם צלם. בעוד יש זוגות שמעדיפים לחבר את יום הצילומים ביחד עם יום החתונה, אחרים דווקא מעדיפים לקבוע יום נפרד כדי לשחרר קצת את הלחץ ולרווח בלוח הזמנים של יום האירועים עצמו. הנה כמה מהלוקיישנים המדהימים שמתאימים ליום צילום לחתונה.

  •  ים שמלה לבנה, חליפה מהודרת, אתם על רקע של ים כחול, שמיים ושמש. אין יותר רומנטי מזה. תוכלו לשלב תפאורה ולהפוך את יום הצילום להפקה של ממש. במידה ובחרתם לפצל את שני הימים, שווה לבחור בבגדים קצת יותר קלילים כמו שמלת פשתן או כותנה לבנה ובמקום חליפה, בגדי חוף בסטייל.
  •  יער עוד לוקיישן שיעניק לתמונות שלכם צבעוניות והמון רגש. שפע של עצים מסביב וגם כאן אפשר לשלב מגוון של אביזרים, איפור וביגוד שישדרגו את התמונות.
  •  יום צילומים ברחוב תוכלו לבחור רחוב מגניב כמו האזור של שוק הפשפשים, שדרות רוטשילד בתל אביב, אחד הרחובות בעיר העתיקה של ירושלים או עכו או כל רחוב אחר שיש בו אווירה מיוחדת.

 

החשיבות של צלם מקצועי שילווה אתכם ביום הצילום

כאשר אתם בוחרים צלם הן ליום הצילום והן לחתונה עצמה, אתם צריכים להתייחס לכמה קריטריונים. קודם כל, הניסיון של הצלם. שווה לבקש לראות תיק עבודות של תמונות שצולמו, אלבומים שפותחו כדי שתוכלו להתרשם מתוצרים אמיתיים. צלם מקצועי הוא צלם המחזיק בתעודות, כזה שעבר לימודים ארוכים ומסיביים, לכן אל תתביישו לשאול את הצלם היכן למד ולבקש לראות הסמכה. בנוסף, לפני שאתם בוחרים צלם, שווה לראות שיש ביניכם חיבור טוב, שאתם מתקשרים על אותו הגל וכמובן לבחון גם את סוגיית המחיר ומה בדיוק כוללת חבילת צילום החתונה בתוכה. זכרו! הצלם שתבחרו הוא זה שייקבע איך המזכרת הכי חשובה של החתונה שלכם תיראה ותרגיש לכם בכל פעם שתצפו בה. זהו זיכרון לכל החיים ולכן שווה להשקיע זמן, מחשבה ואנרגיה בבחירת הצלם המושלם.

 

חולמים להיות צלמים מקצועיים? ככה עושים את זה

אם אתם מתחברים לעולם הזה של צילום, אם אתם אוהבים אנשים אבל גם חולמים להיות בחיק הטבע, אם אתם שואלים את עצמכם איך להיות צלם מקצועי, התשובה מתחילה קודם כל בלימודים מקצועיים ברמה גבוהה. אתם צריכים למצוא ביהס לצילום בו תלמדו את יסודות הצילוםמסלול מקיף ומעמיק שיהווה עבורכם את הבסיס למקצועי. תצטרכו בשלבים הבאים להירשם לקורסים נוספים כמו קורס צילום מתקדם, ללמוד את הידע הטכני וליישם את השפה הצילומית במגוון של תחומים ונושאים מרכזיים בצילום. בשלב הבא ורק אם תרצו תוכלו להתקדם גם ללימודי צילום וידיאו.

 

 

למידע נוסף על לימודי צילום מקצועי, היכנסו לאתר שלנו והשאירו את הפרטים שלכם. נישמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!