מעוניינים לצלם אירוע? אל תעשו את זה בלי שתבדקו לפני

הפקת אירועים כוללת בתוכה המון התארגנויות וחובות שיש למארגנים להשגיח ולפקח. חלק מהם זה לדאוג שהאירוע יהיה מתועד בווידאו ובתמונות בצורה האיכותית והעדכנית ביותר בזמן אמת. וידאו לאירועים זה תהליך של צילום אירועים כמו כנסים, תערוכות, פגישות ואירועים חברתיים מיוחדים אחרים. צלמי וידאו לאירועים משתמשים בציוד מתקדם ומיוחד על מנת ללכוד את נקודות השיא של האירועים האלו ומפיקים מהם סרטוני פרומו אי שהם דואגים לספק סיקור רחב של האירוע בשידור חי.

מחברת צילום כנסים אתם צריכים לקבל המלצות של לקוחות עסקיים שכבר השתמשו בשירותי החברה ונהנו מהתוצר הסופי. במידה ואתם מעוניינים להוציא לאור הפקת סרטון לעסק, אתם חייבים שהכל יהיה מדוגם ומושלם מבחינה אסתטית וחזותית.

 

למה בעצם לעשות סרטון תדמיתי לעסק שלכם?

ניתן לעשות הפקת סרטון לעסק בכדי להגביר את המודעות הציבורית שיש כלפי המותג שלכם ולקדם את החברה, הארגון או החברה שלכם באמצעות כלי מדיה החברתית העומדת לרשותכם. הרשתות החברתיות הינן הפלטפורמות השונות בהם החברה המודרנית שורפת שעות של שהייה ובהייה, ולכל פרסום של וידאו תדמיתי לעסק יכול להקפיץ את החשיפה לעסק שלכם ולקדם אתכם מבחינה כלכלית.

 

אילו סוגים שונים של אירועים כדאי לצלם?

טקסי פרסים זה אחד האירועים שהכי חשוב לצלם בזמן אמת, וידאו ותמונות. צילום אירועים לטקסי פרסים זו דרך מצוינת ללכוד את האלגנטיות, הברק והיוקרה האופייניים המתרחשים באירוע. סרטוני טקס הענקה של פרסים הינם אידיאליים לצורך קידום האירוע עצמו וכן קידום עסקים המעניקים חסות לטקס. במידה ויש לכם עסק שתומך באירוע החגיגי, כלומר מעניק לו ספונסר, זה יהיה חכם גם מצדכם לסייע בהשקעת הפקת סרטון לאירוע.

 

צילום ימים פתוחים במוסדות אקדמיים

ימים פתוחים עבור סטודנטים חדשים או פוטנציאלים במכללות ואוניברסיטאות הינם אירועים מיוחדים בהם החברה הצעירה זוכה לטעימה של מה מתרחש בקמפוסים ומה מחכה להם בזמן הלימודים. הסרטונים יכולים במקביל לקדם את העסק שלכם במידה ואתם מעניקים ספונסר או שיש לכם עסק הקשור במידה כזו או אחרת למוסד הלימודים האקדמי.

כמו כן, צילומי אירועים ביום הפתוח מאפשרים גם לאלה שלא יכלו להגיע באותו יום מאיזו סיבה שלא תהיה, לראות איך הדברים מתנהלים שם בלמידה מרחוק.

ימים פתוחים מעניקים הזדמנות צילום ייחודית, כיוון שיש טרנד לבצע ראיונות עם סטודנטים ותיקים או בוגרים שסיימו זה מכבר את לימודיהם במוסד, והם באים לשם בכדי לקבל את פניהם של הסטודנטים החדשים ולתת תמיכה למוסד שטיפח אותם.

צילום בשידור חי, "לייב" יסייע לקדם וליצור את הבאז סביב הפעילויות של אותו היום וכן גם לעודד אנשים הגרים בקרבת מקום לעצור ולבוא לאירוע.

 

תיעוד רועש ותוסס של פסטיבלי מוזיקה וריקודים

צילומי אירועים חגיגיים כמו פסטיבלי מוזיקה, מופעי תרבות והופעות חיות של להקות ואומנים זו דרך ייחודית לשמר את הרגע המדהים בו האומן מבצע את היצירה שלו בלייב. היום יש המון אנשים שהיו רוצים להשתתף באירועי תרבות אלו אך מסיבה כזו או אחרת נבצר מהם להשתתף ולחוות את האירוע המסחרר והעוצר חושים. צילום בווידאו של האירועים הללו יכולים לעזור לכם ליצור תדמית שיסייע לבעלי האירוע למכור יותר כרטיסים לאירועים עתידיים של אותם אומנים או בהפקת אירועים דומים עתידיים.

במידה ואתם רוצים להוציא לפועל צילום כנסים או לחלופין לקדם את העסק שלכם אתם חייבים שתהיה לצידכם חברת צילום מקצועית ומהימנה. הפקת סרטון לעסק, לאירוע חברתי ומשפחתי או לכל כנס שהוא זה עסק פוטוגני שיש לקחת בחשבון!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!