מסיבת בריכה לבת מצווה

אם הבת שלכם חוגגת בת מצווה, אתם בוודאי מעוניינים לחגוג לה את האירוע המיוחד המדובר בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. גיל בת מצווה הוא גיל מרגש מאוד, הוא מציין את המעבר מילדות לבגרות והורים רבים מעוניינים לציין לבתם היקרה את הגיל המרגש והמיוחד הזה במסיבה בת מצווה שהיא לא תשכח. בעוד שישנם הורים אשר בוחרים במסיבת בת מצווה מסורתית באולם, ישנם כאלה אשר מעוניינים להעניק לבת שלהם חוויה ייחודית ושוברת שגרה ובכדי לעשות את זה, אין כמו מסיבת בריכה אטרקטיבית וייחודית.

למה דווקא מסיבת בריכה לבת מצווה?

מסיבת בריכה לבת מצווה היא ללא ספק מסיבה שוברת שגרה, היא מהנה ואטרקטיבית מאוד ומתאימה לכל גיל, כך שאם הזמנתם גם בני משפחה בנוסף לחברים של כלת השמחה, כולם יכולים להנות מהמסיבה. כמו כן, לא פעם אין מספיק מוזמנים כדי לחגוג באולם והנערה שחוגגת את בת המצווה לא רוצה לחגוג את המסיבה שלה במקום קטן כגון: מסעדה או בר, במקרה הזה, אין כמו מסיבת בריכה אטרקטיבית ואיכותית. בנוסף לכך, אם הנערה חוגגת אירוע בת מצווה בחודשי הקיץ, אין אירוע מרענן יותר ממסיבה בבריכה.

כיצד מתכננים מסיבת בריכה לבת מצווה?

מסיבת בריכה לבת מצווה דורשת היערכות מתאימה לקראתה. ישנם לא מעט דברים שיש לדאוג להם לקראת האירוע המדובר. ראשית כל, יש לבחור את המקום שבו תערכו את האירוע. ישנם בריכות שחיה אשר משכירות את הבריכה בהתאם לשעות מסוימות או ימים מסוימים, עליכם לבחור את המקום המתאים ביותר עבור האירוע, עליכם לוודא כי לבריכה שאתם בוחרים יש רישיון עסק בתוקף. כמו כן, חשוב מאוד לוודא כי הבריכה תהיה אך ורק לרשותכם במקום האירוע. כמו כן, חשוב מאוד שכל הלכלוך אשר היה בבריכה במהלך היום יפונה מהבריכה לקראת האירוע שלכם ושינקו את הבריכה.

חשוב מאוד לסכם עם המקום את שעות הפעילות מראש, החל משעת קבלת הפנים ועד לשעה שבה תסיימו את המסיבה, כמו כן, חשוב מאוד לסגור מול הספקים את כל ההוצאות על המקום וזאת כדי שהם לא יוסיפו לכם הוצאות נוספות רק לאחר שתסתיים המסיבה.

טרם אתם סוגרים את המקום לערוך בו מסיבת בריכה לבת מצווה, כדאי מאוד לעשות בו סיור ולתכנן היכן ימוקם כל דבר לרבות: מתקני קפיצה שונים, דוכני אוכל, רחבת ריקודים ועוד.

מלבד המקום עצמו, כמובן שעבור מסיבת בריכה מוצלחת לבת מצווה, יש לבחור בקייטרינג איכותי אשר יעניק חוויה קולינרית נעימה לכלל המשתתפים במסיבה וכמובן, אין אפשר בלי תקליטן אשר ינעים את הזמן עם מיטב השירים שכלת השמחה וחבריה אוהבים. מלבד התקליטן עליכם לבחור בתאורה מתאימה למקום, במידה והתאורה במקום איננה מספיקה.

פרמטר חשוב נוסף שיש לדאוג לו הוא כמובן הצלם. חשוב מאוד לסגור עם צלם מקצועי שידע להפיק את המרב מהקונספט של מסיבת בריכה. צלם מנוסה, ידע כיצד להעניק לכם את הזיכרונות היפים ביותר ממסיבת הבריכה של בתכם האהובה, מתועדים בתמונות. כמובן שכדאי שהצלם יגיע פרק זמן כלשהו שתקבעו אתו מראש למקום על מנת לצלם את כלת השמחה וכמובן את בני המשפחה.

רעיונות למסיבת בריכה

אם החלטתם ללכת על מסיבת בת מצווה בבריכה ובחרתם בריכת שחייה שבה יערך האירוע, זה הזמן שלכם לדאוג להפעלה הנדרשת עבור מסיבה זאת. על אף שבריכה כשלעצמה היא דבר מהנה ואטרקטיבי, כדאי שתדאגו למשחקי מים תואמי גיל, לריקודים שאפשר לרקוד בתוך הבריכה, לתחרויות שחייה או לכל דבר שיסב כיף והנאה לכלת השמחה, חבריה ושאר המוזמנים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!