חתונה בשטח חקלאי 

חתונה בשטח חקלאי חתונה בשטח חקלאי 

חתונה בשטח חקלאי היא חתונה אלטרנטיבית או חתונה שאיננה כמו שאר האירועים אליהם אנו מוזמנים בשגרה שלנו. חתונה בשטח חקלאי מתאימה לזוגות שרוצים להפיק חתונה מיוחדת, ייחודית, שונה ובלתי נשכחת. זו חתונה שמקימים ומתכננים אותה שלב אחר שלב. הרי השאלה הראשונה שאנחנו שואלים כאשר אנחנו מתכננים את החתונה שלנו היא איפה נתחתן. המיקום קובע את האווירה והוויב של החתונה, את העיצוב שיהיה מסביב, את החיבור בין האנשים, את האוכלהמיקום קובע הכל. אם רוב הזוגות בוחרים להתחתן בגן אירועים או אולם אירועים, יש גם זוגות שמחפשים משהו קצת שונה. חתונה בשטח חקלאי הופכת את האירוע לסופר מיוחד, מסוג האירועים שכולם זוכרים אחר כך, אירוע שהוא שלנו ולא של אף אחד אחר

 

מהי למעשה חתונה בשטח חקלאי?

חתונה בשטח חקלאי היא חתונה שמפיקים אותה בחיק הטבע במקום שאינו מותאם באופן ספציפי לאירועים. זה יכול להיות בחוות סוסים, מטע של רימונים או זיתים, או כרם ענבים, או חתונה במדבר, וגם אפשר לקרוא לחתונה בחצר במושב או בקיבוץ סוג של שטח חקלאי. יש המון אפשרויות כי הרי מדובר בחתונה שהיא בטבע

במה שונה חתונה בשטח חקלאי מחתונה רגילה?

בשונה מחתונה אותה מפיקים באולם או גן אירועים, שם מסגרת האירוע בנויה ומוכנה לנו מראש וכל מה שהזוג צריך לעשות זה לתת כמה טאצים אחרונים בהיבט של העיצוב ולרוב גם האוכל, בחתונת שטח, אנחנו דואגים להכל מאועד ת‘. השמיים הם הגבול. יש 1001 אפשרויות. אם למשל תלכו לעשר חתונות שמתקיימות בגן אירועים או אולם אירועים, הן די יחזרו על עצמן. לעומת זאת, אם נלך לעשר חתונות שמתקיימות בשטחים חקלאיים, כל חתונה תהיה אחרת לגמרי. אירוע שטח חקלאיים שונים בתכלית שלהם אחד מהשני. הנוף, התפאורה, האוכל, העיצוב הכל אחר

 

חתונה בשטח חקלאי – למי זה מתאים?

חתונה בשטח חקלאי לזוגות שלא רוצים שהכל יגיע אליהם במגש של כסף, כאלה שאוהבים לתכנן, ליצור, לחשוב מחוץ לקופסא, להפיק, ליצור דברים מיוחדים. אם אתם רוצים להביע את עצמכם באירוע שלכם ולהפוך אותו לגמרי שלכם, חתונת שטח היא בול בשבילכם.     

 

אז מאיפה מתחילים?

מתחילים עם תקציב. חתונה בשטח חקלאי יכולה לעלות בין 20,000-200,000 שח ולכן מאוד חשוב לבנות קודם כל תקציב. הרבה זוגות בטוחים שאם הם בוחרים בחתונת שטח במקום חתונה באולם, הם יחסכו בעלויות, אבל הם ממש טועים. זה פרויקט. מתחילים הכל מאפס ובונים הכל לבד. בחתונת שטח עלינו לבחור את רוב הספקים, אין תשתית של תאורה והגברה כמו שיש באולם ולכן המחיר לרוב יהיה יקר יותר בהשוואה לחתונה באולם. כמובן שזה לא בהכרח וזה מאוד תלוי גם בגורמים נוספים כמו כמות המוזמנים, סוג האוכל, האם אתם בוחרים באירוע שהוא מסיבה או משלבים הופעה חיה, איך אתם מעצבים את המקום ועוד.    

 

היעזרו באנשי מקצוע 

אם אתם חושבים ולו לרגע אחד לנהל את כל האופרציה הזו בעצמכם, אנחנו ממליצים לכם בחום לחשוב שוב. מאוד מומלץ לפנות לחברת הפקות או מפיק שינהל לכם את הפרויקט. מנצח שינצח על כל התזמורת. אפשר להשוות את זה לבניה של פרויקט נדלן בלי קבלן. זה פשוט לא עובד

למעשה, יש חברות מקצועיות שמתעסקות בדיוק עם הפקה של חתונות שטח. אם לא תעשו את זה, אתם יכולים למצוא את עצמכם מסתבכים ונכנסים לכל מיני פינות שלא בטוח תדעו איך לצאת מהן. הקמת פרויקט כמו חתונת שטח דורשת ידע וניסיון. הדבר מצריך היערכות מוקדמת, תיאומים לוגיסטיים בין אנשי מקצוע וספקים, חיבור למערכות ותשתיות, גנרטור, שירותים, ציוד לאירועים, פתרונות הצללה, רהיטים שמתאימים לשטח ועוד. כל דבר קטן עולה לא מעט כסף ודורש מישהו שיפקח עליו. סיבה נוספת שכדאי להיעזר באיש מקצוע שיהיה אחראי על הכל היא משום שצריך אחר כך לתאם בין כל בעלי המקצוע בזמן אמן. האיש שאחראי להקים את פתרונות ההצללה חייב להיות מתואם עם החברה שמביאה את השולחנות, איש הסאונד חייב להיות מסוכרן עם איש התאורה, אלה שמקימים את הרחבה צריכים להיות מסונכרנים עם הצוות שמקים את החופה ועוד ועוד… 

 

התפקיד של מפיק או חברת הפקות בהפקת חתונת שטח

חברת הפקות או איש הפקות שזה מה שהם עושים ידעו להעסיק את אנשי המקצוע המתאימים בהתאם לתנאי השטח, בהתאם לתקציב ובהתאם למה שאתם מחפשים ליצור באירוע שלכם. גם אם אתם חולמים על שף מסוים שיבשל לאורחים שלכם, לא בטוח שהוא מסוגל לעמוד בתנאים של השטח בו אתם מתחתנים ולכן אתם צריכים מישהו שידע להסביר לכם מה תופס ומה פחות. בנוסף, ברגע שיש מישהו שלוקח את הפיקוד, אתם יכולים להסיר מעצמכם את החששות והלחצים, הרי גם ככה מדובר בתקופה מלחיצה ומרגשת מאוד. אנשי המקצוע הנכונים יאפשרו לכם להגיע כמו כל האורחים

אילו ספקים לוקחים חלק בחתונה בשטח חקלאי ומה התפקיד שלהם?

  • צוות הפקה- אחראי לפקח על האירוע, לתזמן בין הספקים ולראות שהכל מתקתק בדיוק כמו שאתם חולמים
  • מעצבת – אחראית לעצב את השולחנות, ליצור אווירה, סידורי פרחים, פתקים לשולחנות וכל המסביב.
  • קייטרינג – אחראי על הגשת המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים בזמן. אחראי לדאוג לעובדים, מלצרים וכדומה
  • ציוד לאירועים אחראי לספק בזמן את כל הציוד הדרוש לאירוע כמו שולחנות, כסאות, כלים לאוכל, אגרטלים, פופים ופינות זולה, ברים ועוד
  • בר- אחראים לספק את האלכוהול לאירוע ולדאוג לצוות. לפעמים אפשר לשלב בין הקייטרינג לבר

 

לסיכום, חתונת שטח היא פרויקט לכל דבר ועניין, אך אם כבר החלטתם ללכת על זה עד הסוף, אין ספק כי מדובר באירוע שלעולם לא ישכחו אותו.

חתונה בשטח חקלאיחתונה בשטח חקלאי – להרגיש את הטבע

גדולים מאיתנו כבר שרו: "יודע חקלאי פיקח" וכמאמר השיר יותר ויותר זוגות פוקחים את עיניהם ובוחרים חכם יותר בביצוע חתונה בשטח חקלאי. ככלל, משימת בחירת מיקום מעולה ליצירת חתונה בשטח חקלאי היא לא משימה של מה בכך. יכולים להיות כל כך הרבה מכשלות וחסמים בין החלומות שלנו לבין המציאות. ולנו, כמי שלחוצים ויש להם על הראש כל כך הרבה דברים ביום החשוב שלנו, אין זמן או יכולת לצלוח לבדנו את האתגר.

 אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו ואת האורחים שלו בשטח שאינו מותאם לגמרי לחתונה, בעת האירוע עצמו. אנחנו רוצים שהחתונה שלנו תהיה קסומה ומושלמת ושהיא גם תחרת ככזו בזיכרון של כולם. חתונה בשטח חקלאי היא לא דבר שרואים כל יום והאווירה המיוחדת משאירה חותם עוצמתי. לכן ישנה חשיבות אדירה  למציאת חברת הפקה או פורטל ייעוץ שילך אתכם מההתחלה יד ביד, יעניק לכם ליווי וניסיון מקצועי ועשיר שצבר ויתפעל את האירוע מתחילתו ועד סופו באופן קסום ומושלם.

אבל קודם כל קחו רגע שלכם עם עצמכם

חתונה בשטח חקלאי, כמו גם חתונה בטבע, אינה מתאימה לכולם. כדי לערוך חתונה שכזו, צריכים לבוא נקי ובעיקר במוד כזה שמודע למהלך שאתם הולכים לעשות. אתם רוצים חתונה שכמותה לא הייתה והטבע יספק לכם את התפאורה המושלמת לכך אבל בדרך לשם, חשוב להבין שיהיו עשרות ספקים ונותני שירות שכמו נמלים עמלות, יעשו הכל כדי שזה יצליח. נדרש הרבה אומץ ורצון לחלום מצדכם שעה שאתם עומדים בפעם הראשונה בשטח החקלאי החשוף והשומם ומדמיינים את מה שלבסוף יקום עליו.

למה בכלל חתונה בשטח חקלאי?

כי אתם לא רוצים עוד מאותו דבר. אתם רוצים להרגיש מיוחדים. לפרוץ את הקירות התוחמים מטאפורית ופיזית את אולם השמחות הקלאסי. לספק עבור האורחים אבל בעיקר עבורכם, חוויה יוצאת דופן. חתונה בשטח חקלאי היא חתונה אלטרנטיבית ומיוחדת מאוד, שבביצוע נכון מצד חברת הפקה מיומנת לא תשאיר איש אדיש. השילוב שבין הטבע, על כל צבעיו וגווניו עם לב האירוע השוכן בתוכו יוצרים חיבורים מפתיעים, קסומים ומרגשים.

איפה זה קורה בכלל?

כאשר אנחנו מדברים על חתונה בשטח חקלאי, אנחנו מדברים על מגוון רחב של מקומות, אשר יכולים להקנות נופך של טבע ופסטורליות עבורכם. תחת שטחים חקלאיים ניתן להכניס גם יערות, שפת נחל, מרגלות צוק נישא או חורשה עבותה. אבל אם אתם רוצים ללכת לחקלאות ממש, הרי שניתן למצוא לוקיישנים רבים, בדמות משקים חקלאיים, פרדסים ומטעים, של כל סוגי הפירות, שדות פתוחים ומוריקים, כרמים רומנטיים וכן, גם כמה לוקיישנים מפתיעים שבעיצוב נכון, יתנו אפקט אדיר כמו מוסכי טרקטורים חקלאיים, רפתות ואורוות ישנים, מגדל מים לצד השדה ועוד ועוד מקומות מטריפים.

להוסיף על הטבע

נשמע פשוט: הטבע קיים, רק נביא לתוכו את הציוד שלנו ויהיה כבר בסדר. ובכן, זה ממש לא כך. חתונה בשטח חקלאי דורשת תכנון ופעילות של מוחות מקצועיים רבים, שיביאו להצלחת האירוע. יש כל כך הרבה פרטים שיש לעמוד עליהם  ולהתכונן להם. חשוב למשל לשמור על שטחים של אוויר פתוח ומרחבים. שאין ריחות זרים בסביבה, שיש תשתיות חשמל ומים ואם אין, לפתור בעיה זו בעזרים חיצוניים. לאפשר גישה פשוטה וקלה למקום, הן של רכבים והן של אורחים אל תוך מרכז החתונה עצמה, לדאוג למזג האוויר ולהפתעות מצידו, לדאוג להושבה נוחה של האורחים וכי החלק הקולינרי יתפקד באופן מושלם  ובעיקר ליפות עוד קצת את כל האזור, בלי לפגוע בהדרו של הטבע עצמו.

חשוב מאוד גם לקחת בחשבון את ההתאמה של המקום שבחרתם לסוג האירוע שתכננתם בחלום שלכם. לא כל סוג של שטח חקלאי מתאים לכל פנטזיה שלנו ולא כל מקום ציורי ופראי, ניתן להכשירו ובטח לא בתקציב הנוכחי שיש ברשותנו. צוות מפיקים מקצועי ונאמן, לא ימכור לכם סיפורים ולא ישאיר אתכם אחר כך לבדכם עם המציאות. הוא יפרוט בפניכם את כל הקשיים והפתרונות. במידה ותחליטו כי זה החלום שלכם ואותו תרצו להגשים – לכו על זה בגדול.

אנחנו רוצים שיום חתונתכם יהיה היום הגדול ביותר שלכם. לכן ריכזנו עבורכם את מיטב הספקים, נותני השירות בכל התחומים וחברות ההפקה האיכותיות ביותר, כדי שתצליחו בכך מעל המצופה.

חתונה בשטחחתונה בשטח

חולמים על חתונה יוצאת דופן? צאו מהתבניות שאתם מכירים, החתונה שלכם לא חייבת להיות מגודרת בקירות. חתונה בשטח היא בעלת מנעד רחב של בחירות עבור הזוג המתחתן, כל חתונה בשטח למעשה היא אירוע בפני עצמו והפקה בפני עצמה. חברת הפקות מקצועית תעניק לכם את האפשרויות הרלוונטיות, כמעט כל שטח פתוח יכול להיות אזור החתונה שלכם כל עוד ניתן יהיה להנפיק את האישורים המתאימים מהרשות המקומית.

 

חתונה בשטח – מה זה אומר?

חתונה בשטח זה מונח רחב להמון אפשרויות מגוונות להפקת אירוע חתונה יוצא מן הכלל. בהסבר פשוט, חתונה בשטח היא חתונה הנערכת בכל מקום שאינו מיועד לאירועים, כמובן שמדובר על שטח פתוח. האפשרויות אשר עומדות לרשותכם מגוונות, אפשר להפיק אירוע חתונה בחצר הבית ואפשר גם לשכור מקום חקלאי בקיבוץ ועוד… 

חתונה בשטח יכולה להתבצע באופן עצמאי, אבל מדובר על עבודה קשה המצריכה ממכם יצירת קשר עם ספקים רבים, כאשר מדובר על מקום אשר אתם שוכרים עליכם לוודא שיש את אישורים מתאימים וכמובן לוודא בטיחות של כל המקום. במקרה בו אתם לא פועלים באופן עצמאי חברת ההפקות היא זו שתדאג לכל האירוע. במילים אחרות, כאשר אתם עובדים באופן עצמאי אתם המפיק של האירוע שלכם. 

איך הופכים שממה להפקה מרהיבה?

ההבדל ניכר כאשר רואים בראשונה את המקום, בדרך כלל מדובר על שטח שומם או אפילו מקום מעט מוזנח. חברת ההפקות תדאג ליישר את המשטח כדי להבטיח שלא יהיו אף בעיות, לאחר מכן יצירת הקשר עם הספקים תוך כדי שמירה על קו עיצובי זהה לכל דבר אשר ממוקם במקום האירוע. על פי בחירת הזוג ימצא המפיק את הקו העיצובי הנכון לכם. בחירת מוזיקה תמיד תהיה לפי רצון הזוג, וכמובן כל הקונספט של האירוע.

מבעד לכך, ישנם הרבה הכנות לפני האירוע עצמו, על חברת ההפקה לדאוג לנגישות עבור כל המוזמנים. החשש גדול אצל זוגות צעירים כאשר הם מחליטים לחגוג את יום חתונתם בשטח הוא מה בנוגע לאנשים המבוגרים או אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות, חברת ההפקה תהפוך את המקום לנגיש לכל אדם.

בחירת חברת הפקות

איך בעצם בוחרים חברת הפקות אשר תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר? יש כיום המון חברות אשר מתמחות בהפקת אירועים, עליכם לדעת להבדיל בין חברת הפקות חובבנית וחברת הפקות מקצועית. הפקת אירועים במקום פתוח ולא באולם סטנדרטי אינו דבר פשוט אשר מחייב את חברת ההפקות לעמוד בתנאים רבים שיאפשרו את קיום החתונה. לכן, הבחירה שלכם צריכה להיעשות על פי שלושה פרמטרים: תקציב, ניסיון וכימיה. 

לכל זוג יש את התקציב שלהם, עליכם לציין זאת בפני חברת ההפקות כבר בתחילת התהליך. אין לכם ממה לחשוש, אירוע חתונה בשטח אינו חייב לרוקן את הכיס שלכם, להפך האירוע הרבה יותר נגיש והמנעד רחב יותר. התקציב שלכם גם כאשר הוא נמוך לא יגרע מאיכות האירוע. בכדי שכל תקציב יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר עליכם לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום הפקת האירועים בשטח, בדגש על שטח. יש הרבה חברות אשר מתמחות בהפקת אירועים אך לא בשטח, הפקת חתונה בשטח זה עולם שונה לחלוטין. ככל שלחברה יש מוניטין וניסיון רחבים יותר ככה האירוע יהפוך למקצועי וחלק יותר. הדבר החשוב ביותר והאחרון הוא לבדוק את הכימיה ביניכם ובין החברה, הכימיה היא קלף קריטי, ללא כימיה כל תהליך הקמת האירוע יהיה מסורבל ולא מסונכרן. חברת ההפקות צריכה לעבוד בהתאם לזוג ולא ההפך.

חתונה בשטח – אין גבול לאפשרויות

בניגוד לחתונה הנמצאת באולם מסודר שם אתם יותר מוגבלים מבחינת זמנים ולעיתים אף רעש, מאפשרת לכם מנעד רחב יותר של אפשרויות. אחד היתרונות שיש הוא שניתן יהיה לאפשר למוזמנים לינה במקום. אפשרות הלינה היא אופציה פופולרית שהתפתחה בשנים האחרונות, באמצעות גישור של חברת ההפקה מול הספקים הרלוונטיים ניתן יהיה להכין מקומות לינה מפוארים בשטח סמוך לחתונה. האופציות הן בדרך כלל אוהלים מפוארים ומיטות לפי מספר המקומות או על ידי שיתוף פעולה עם צימרים הנמצאים בקרבת מקום.

הפקת חתונה בשטחהפקת חתונה בשטח – דברים שחשוב ללמוד

אם אתם כאלו שהחלום שלהם זה להתחתן באולם שמחות או בגן אירועים, כדאי שתדלגו לכתבה הבאה. מנגד, אלו הבוחרים לחשוב מחוץ לקופסא, להיות יצירתיים, לחלום בגדול וגם לרצות לממש את זה- מוזמנים להמשיך לקרוא. 

הפקת חתונה בשטח, הפכה בשנים האחרונות לטרנד החם של תחום האירועים בישראל. חתונה מיוחדת וייחודית, כזו שאינה עוד מאותו דבר ובעיקר נחרתת עמוק בלבבות של הזוג, המשפחה והאורחים. ואף על פי שכולנו רוצים להיות ייחודיים ולהתחתן בצורה "אחרת", חשוב לדעת שהפקת חתונה בשטח אינה מתאימה לכולם וכי יש ללמוד כמה וכמה דברים, טרם תגבשו את החלטתכם הסופית ולקבל על עצמכם כמה תובנות, בדרך לחתונה המושלמת שלכם.

מה זה בעצם הפקת חתונה בשטח?

חתונה בשטח היא חתונה שאינה דומה לשום חתונה אחרת, מעשרות החתונות שכבר ביליתם בהם.  החתונה שלכם היא רק שלכם ולא כמו של אף אחד אחר. הזוגות שבוחרים ללכת על חתונה בשטח, ואם אתם קוראים את השורות האלו, יכול מאוד להיות שאתם ביניהם, הם מיוחדים. גם המיקום של החתונה שלהם.  והסיבה לכך, היא העובדה הפשוטה, שחתונה בשטח נערכת במתכוון במקום, שהתכלית הרגילה שלו, אינה מוכוונת לביצוע חתונות. 

זה לא אולם

מאחורי משפט זה יש הבנה פשוטה: כאשר אתם באים לערוך חתונה באולם אירועים, המסגרת או הפלטפורמה בה ועליה תתקיים החתונה- כבר קיימים. אולי ירשו לכם לשנות מעט את עיצובי השולחן, לבחור את הדי.'גיי, לשנות מעט מהתפריט אבל הבסיס, המהות קיימים ומוכתבים לכם. לא תוכלו לשנות את צורת האולם, את הריהוט, התאורה, המטבח ומאפייניו הקולינריים, ההגברה, המיקום וכד'. הכל מובנה ולפיכך, דומה ורגיל וסתמי. 

לעומת זאת חתונה בשטח, נערכת במקום שאינו מיועד לחתונות. ומשכך, אין שם שום מסגרת, מחויבות לצורה, סגנון או אלמנטים פיזיים של אולם אירועים מקובע. אתם יכולים לבנות את חתונת החלומות שלכם מאפס ולממש בה את כל החלומות והפנטזיות שלכם. תחשבו רגע על מעבר לבית חדש. אתם יכולים ללכת לקנות דירת מפתח מקבלן. זה כמו חתונה באולם. המבנה, העיצוב, חלוקת החדרים- הכל נקבע לכם על ידי הקבלן או בעל האולם. אבל כאשר אתם רוכשים מגרש לבניה, אתם יכולים לשרטט ולעצב מה שבא לכם על פי רצונכם הבלעדי.

מיקום

כאשר מדברים על הפקת חתונה בשטח, ישר קופץ לאנשים חתונה במדבר או בתוך יער. אלו כמובן מקומות קסומים, שרבים בוחרים בהם, כדי להפוך את החתונה שלהם למשהו מיוחד. אבל זכרו: חתונה בשטח היא חתונה בכל מקום שאינו מיועד מראש לעריכת חתונות. כך שאתם יכולים לבחור במקומות טבעיים כמו חורשות, שדות ירוקים, בתוך מערה ציורית או בצילו של מצוק אבל גם במקומות אחרים כמו מוזיאונים, מבנים עתיקים ואתרי מורשת, חללים תעשייתיים או חקלאיים וכל מה שיכול לייצר נופך שונה ואחר. זה כל היופי בכל הפקת חתונה בשטח- אין סוף לחלומות שלכם.

אבל יש לזה מחיר

והמחיר הזה, היא עלות כספית מעט יותר גבוהה מאשר חתונה באולם אירועים רגיל. תחשבו על כל דבר בעולם, למשל באופנה, תמיד פריט ייחודי, יעלה יותר מאשר פריטים שיוצרו בכ- 500 יחידות. ככה גם החתונה הייחודית שלכם. היא אירוע קונספט, כזה שנתפר במיוחד בשבילכם. יתרה מזו, חשוב לזכור, שהפקת חתונה בשטח דורשת בנית הכל מאפס. גם דברים בסיסיים שיש באולם כמו תשתיות חשמל ומים, תאורה והגברה, צריך להקים מהתחלה. 

אין זה אומר שבהתנהלות נכונה היא אפשר לחסוך. שיטוט חכם בפורטלים המאגדים ספקים בתחום הפקת חתונות בשטח, יכולים להניב לכם בעלי מקצוע מעולים, שיתלהבו מהרעיונות שלכם ויזרמו אתכם. לפעמים, תדרשו גם לוותר על חלק מהחלומות כדי לממש חלומות טובים אחרים וזה בסדר גמור. גם כך, החתונה שלכם תהיה בלתי נשכחת.

לא להיות חכמים לבד

הנטייה שלנו היא לחשוב שאנחנו לבדנו נוכל להפיק חתונה בשטח. למען האמת, אנחנו בטוחים שאתם מוכשרים אבל הדבר לא באמת מתאפשר. ראשית הזמן שלכם, עם כל המטלות וההתארגנויות של לפני החתונה, לא יאפשר לכם התמקדות גם במשימה מורכבת שכזו. מן הצד השני, נדרשת פה יד וידע של מפיק חתונות המתמחה בתהליך הפקת חתונה בשטח. יהיו פעמים שרק הסתכלות שלו, יכולה להעמיד דברים על דיוקם והבנה מלאה של מה נדרש ונצרך. 

הפקת חתונה בשטחהפקת חתונה בשטח

צאו מהתבנית שאתם מכירים, לא חייבים לחגוג את יום החתונה שלכם באולם אירועים! אולם אירועים הוא מזמן סגנון מיושן ודי שחוק, הגיע הזמן שתעשו שינוי לא רק עבורכם אלא גם עבור המוזמנים שלכם. הפקת חתונה בשטח לאט לאט הופכת לטרנד מוכר בקרב זוגות רבים, צעירים ומבוגרים. חתונה בשטח זה מונח כולל לאינספור האפשרויות אשר עומדות לרשותכם, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפקת חתונה בשטח.

 

הפקת חתונה בשטח – מהן האפשרויות?

ריכזנו עבורכם שלוש אפשרויות מוכרות עבור חתונה בשטח, כמובן שיש עוד הרבה אפשרויות. למעשה כל מקום פתוח אשר יעלה בראש שלכם הוא רלוונטי עבור הקמת אירוע חתונה (כמובן שנדרשים אישורים). 

חתונה בחוף הים – מה יותר יפה מחתונה בשישי על שפת הים? אם אתם מחפשים אירוע אינטימי, מיוחד ושהוא רק שלכם חתונה בחוף הים היא הבחירה המושלמת עבורכם. מוטב לציין שחתונה בחוף הים גם יכולה להיות אירוע המוני בשעות הצהריים ועד לשעות הלילה. 

חתונה בשטח  – מטע פקאנים, מטע אבוקדו, אגם, מטע רימונים, שטח פתוח או כל מה שעולה בראש שלכם יכול להפוך מסתם מקום סתמי לאירוע של החיים שלכם. אנו פוגשים זוגות צעירים רבים אשר רוצים לחגוג את יום החתונה שלהם במקום סנטימנטלי שם הם נפגשו או מקום אשר היה מיוחד עבורם בילדות, אם המקום הזה מסמן משהו עבורכם, למה שלא תהפכו אותו לעוד  יותר מיוחד? כל מה שצריך בשביל חתונה בשטח הוא לבחור את המקום הרצוי ולחשוב על עיצוב מתאים.

חתונה במדבר – איך הופכים את השממה המדברית לאירוע של פעם בחיים? תנו לחברת הפקות מקצועית לעשות את העבודה עבורכם שתדאג לחתונה במדבר מיוחדת במיוחד. בדרך כלל כאשר מדובר על אירוע מרוחק ומדברי אתם תרצו להיעזר בחברה המקצועית ביותר שתדאג לספק את הציוד החזק והעמיד ביותר, את האוכל הטוב ביותר וכמובן את המוזיקה שתקפיץ את רחבת הריקודים. רבים בוחרים גם באפשרות לינה, בדרך כלל אפשר להוסיף אפשרות לינה אם יש בקרבת מקום אפשרות להשכרת מקומות בשיתוף פעולה עם חברת ההפקות או השכרת אוהלים איכותיים שם יוכלו האורחים לישון בעלות השחר.

https://www.youtube.com/watch?v=wS7zx1YaYwY&t=2s

הפקת חתונה בשטח – עלויות כלליות

אז מהן למעשה ההוצאות של חתונה בשטח? דבר ראשון שיש לדאוג לגביו הוא האישורים מתאימים להקמת אירוע מסוג זה, בדרך כלל נצטרף אישור של הרשות המקומית ומשטרה, לעיתים מתווספים עוד אישורים של חברת החשמל וכן הלאה… הדבר הבא הוא יצירת קשר עם הספקים השונים בכל הנוגע לכל הציוד אותו אנו צריכים לאירוע והובלתו. מבעד לכך יש את ההוצאות המוכרות לכל אירוע, אוכל, שתייה ומוזיקה. כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש ולעבור מספק כזה לאחר כדי להשוות מחירים תוכלו לקבל את כל החבילה על ידי יצירת קשר עם חברת הפקות מקצועית אשר תדאג לכל מה שציינו עד עתה.

כן, מדובר על הוצאה כספית נוספת אבל תחשבו כמה חברת הפקות יכולה לחסוך לכם, ולא רק זמן. רבים רואים בחברת הפקות הוצאה נוספת, אבל אם נסתכל על המכלול נוכל לראות שאנו משלמים אפילו פחות ונחים הרבה יותר. כמה פעמים יצא לכם לארגן חתונה בחיים שלכם? סביר להניח שזאת הפעם הראשונה. חברת הפקות מקצועית ובעלת ניסיון תדע ליצור קשר עם האנשים הנכונים על מנת שתקבלו את המחירים הנוחים ביותר בהתאם לבקשות שלכם.

הפקת חתונה בשטח – ליווי צמוד

הפקת חתונה בשטח פתוח אינה הפקה פשוטה להקמה, מומלץ ואף חובה ליצור קשר ולקבל ליווי מחברת הפקות. ליווי צמוד של חברת ההפקות מתחיל כבר מבחירת קונספט ייחודי לאירוע, היכרות עם הזוג והתאמת ציפיות. חשוב להכיר את החברה ואת המפיק אשר ילווה אתכם לאורך כל האירוע, אחד הדברים שהכי חשובים הוא שיהיה ביניכם כימיה טובה. חוץ ממחיר ועוד התלבטויות בבחירת חברת ההפקות, הדבר הקריטי ביותר הוא שבאמת יש לכם את המקום להביע את הדעות שלכם ויש לכם תמיד אוזן קשבת לכל שאלה.

לאחר מכן עליכם גם לשים דגש על בחירת חברת הפקות עם ניסיון בתחום, אל תחפשו את החברה הזולה ביותר כי אין דבר כזה, מי שמציע לכם מחיר זול מדי ללא הסברים סביר להניח ויגרום לכם לשלם הרבה יותר בסוף. בחנו את העבודות הקודמות של החברה, ואף תבקשו ליצור קשר עם לקוחות קודמים אם אפשרי, תוכלו לעשות זאת בדרך כלל דרך האתר. אל תתפשרו על בחירת חברת ההפקות, ברגע בו תבחרו נכון כל האירוע שלכם פשוט יזרום.

בהמרכז להפקות אירועים תוכלו למצוא מדריכים, טיפים ונותני שירות מחום ההפקה, שיסיעו לכם להגשים את חלומכם, בצורה הטובה ביותר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!