הסעה לחתונה בתקופת הקורונה

שנת 2020 לא הייתה קלה לאף אחד. בייחוד לא לזוגות הצעירים שעמדו להתחתן חתונה גדולה ומרגשת וכרגע נאלצים לחשב מסלול מחדש. אנחנו אולי לא יכולים למצוא חיסון לקורונה אבל אנחנו כן יכולים לתת כמה טיפים ועצות מהזווית שלנו, כאנשי מקצוע בתחום ההסעות, לבחירה נכונה ומתאימה של הסעה בימי קורונה.

אז אם אתם עומדים להתחתן ומחפשים פתרונות יצירתיים לחתונות לא שגרתיות, במאמר הזה תוכלו לקבל את כל התשובות על בחירה טובה של הסעה לחתונה. אנחנו יודעים שאתם בוודאי בלחץ גדול ובעומס רגשי לא קל. הימים שלפני כל חתונה רגילה יכולים להיות לחוצים ובוודאי בתקופה כזו. לכם אנחנו מזמינים אתכם לקחת כמה נשימות עמוקות ולצלול אתנו לתוך המאמר.

למה בעצם שווה לבחור בשירותי הסעות לחתונה

הסעות לחתונה, גם בימים רגילים, זו הבחירה המושלמת עבור זוגות רבים. עוד לפני עידן הקורונה היו זוגות שבחרו לערוך את האירוע במקום מיוחד בנקודה מרוחקת ממקום מגוריהם של אחד הצדדים. אם בגלל הירידה המשמעותית במחיר ואם בשביל העצמת החוויה, כמו במקרה של חתונות יער שהיו נפוצות בימים שלפני הווירוס.

מלבד זאת, הסעה לחתונה יכולה להקל על האורחים ולאפשר להם לשתות, לרקוד וליהנות מהאירוע בלי לחשוב על הנסיעה הארוכה העומדת בפניהם בדרך חזור.

אלא שאם בעבר שירותי הסעות לחתונה היו במספרים גדולים, הרי שהיום אנו כמו כולם נאלצים לחשב מסלול כיוון מחדש.

הסעות מיניבוס, הבחירה הטובה ביותר

להסעות מיניבוס בימים כאלו מספר יתרונות משמעותיים.

  1. כמות: מכיוון שאנחנו מדברים היום על חתונות קטנות המגיעות עד לחמישים אנשים בקפסולות במקסימום נכון לכתיבת שורות אלו, אנו לא צריכים יותר אוטובוס גדול עבור כל המוזמנים. על פניו זה נשמע הגיוני, אלא שיש כאן נקודה נוספת הנעוצה בשאלת המחיר.

ווירוס הקורונה הביא עמו משבר כלכלי רחב היקף שאנחנו עדיין לא רואים את סופו. בחירה של הסעות מיניבוס יכולה להוריד משמעותית את מחיר ההסעה אותה תבחרו.

  1. בריאות: אנחנו לא רוצים חלילה שאף אחד, לא מהעובדים ולא מהלקוחות שלנו יידבק בווירוס. בטח ובטח שלא תוך כדי נסיעה לאירוע מרגש ומשמח כל כך. לנסיעה במיניבוס יתרון בהקשר הזה. הרי מדובר ברכב קטן שהמושבים בו נעים בין עשרים מקומות ועד לעשרה מקומות. כך שאפשר בכל רכב לשים משפחה אחת בלבד בלי ליצור התקהלות.
  2. גישה: מיניבוס הוא רכב קטן שיכול להגיע למקומות אליהם אוטובוס או רכב פרטי לא יכולים להגיע. בימי הקורונה אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות לארגן אירועים במקומות מרוחקים ומפתיעים. היום חתונות יכולות להתרחש למעשה בכל מקום. אם בים ואם ביער. מיניבוס יכול להביא את האנשים הקרובים לכם ביותר הכי קרוב שאפשר לאירוע.

בין אם אתם רוצים שהסבתא או אחות החתן ההרה לא ילכו יותר מדי בדרך לאירוע, הרי במיניבוס יכול להיות פתרון מצוין עבורכם.

אנחנו בחברת 'טיולי הנשיא' מציעים מגוון שירותי הסעה לצרכים שונים ומגוונים. מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלון או באתר ונשמח לעמוד לשירותכם בהקדם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!