המנה האידיאלית לאירועים בטבע: קציצות טונה אפויות

לאחר מחשבות ודיונים, ושיחות ואולי גם התלבטויות, החלטתם שאתם רוצים לערוך אירוע בטבע. יתכן שמדובר על חתונה בחיק הטבע. אפשרי שאולי אתם מתכננים בת מצווה או בר מצווה או כל אירוע אחר, בעצם, בלוקיישן חיצוני עם תפאורה סביבתית מרהיבה מאין כמוה. אתם בחברה טובה, אירועים מסוג זה פופולריים במידה רבה. כעת אתם רוצים להחליט איזו היא המנה האידיאלית לאירוע המתקרב. הרשו לנו להמליץ לכם על קציצות טונה אפויות. הן טעימות, הן קלילות ומאוד מאוד מפתיעות. ושימו לב גם לטיפים הנהדרים, שהכנו לכם, לשיפור האירוע פי כמה וכמה.

אירוע בטבע, חגיגה של בריאות

אם תשאלו מדוע אנו ממליצים לכם על קציצות טונה אפויות כאחת ממנות הדגל באירועים שנערכים בטבע, נתחיל בדבר המתבקש. חגיגה של בריאות היא הדבר הנכון, לא רק בבית אם מבשלים למשפחה ארוחה נפלאה אלא גם בתפריטים של אירועים. אחרי שנים שבהן ניתן היה לראות כיצד מעלים על השולחנות בשרים עתירי כולסטרול או דגים צלויים על המחבת עם יותר מדי חמאה, או עם המון שמן, הגיע הזמן לשינוי חשיבה. במקום ללכת על מנה ששוחה בשמן עמוק, במקום להגיש למנה עיקרית של עוד מאותן פצצות הקלוריות, נסו אחרת ותיווכחו כמה זה טוב. אם יש לכם ספק בדבר, תוכלו לנסות להכין את הקציצות האפויות אפילו אצלכם בבית. הן די מהירות להכנה וגם מפנקות. ואת הבריאות תרגישו בכל ביס וביס. האורחים שלכם, המוזמנים כולם, יודו לכם על כך.

כמה פשוט וטוב להיות מקורי!

אחרי שדיברנו על הרצון לשלב באירוע שבטבע הרבה בריאות, יש לנו עוד הרבה מה לומר. לא רק שאותן קציצות טונה אפויות מתכתבות עם המודעות הנוכחית לתזונה בריאה, יש בהן עוד ערך מוסף נפלא. בשלב זה, הן נחשבות למאוד מקוריות. ככל שניתן לראות מסביב יותר אירועי טבע, כך גדל גם הרצון לעשות את הצעד הנוסף שהופך את הארגון וההפקה למקוריים יותר. ומקוריות לא חייבת להיות רק בפרטים הגדולים, ש"מנקרים" את העין. בטבע, בחוץ, דווקא מאוד מתבקש להיות מקוריים בפרטים הקטנים. להגיש קציצות של טונה, עשויות היטב וטעימות אבל אפויות ולא מטוגנות, זה פשוט טאץ' מקורי. כשמשלבים זאת עם לוקיישן מרהיב, חופה ייחודית (אם זו חתונה), שמלת כלה מרהיבה ביופייה או אטרקציות מיוחדות לבר/בת מצווה מתקבל אירוע ייחודי במלוא מובן המילה.

טיפים שיעשו לכם טוב באירוע

אנחנו כל כך אוהבים בריאות וטוב טעם, כך שהיינו שמחים להמליץ על עוד מנות בריאות, טעימות ויפות, שתוכלו לשלב באירוע המתקרב. אבל בשלב זה, אנו ממוקדים בעוד כמה טיפים, בעניין הגשת קציצות טונה אפויות. טיפים שיעשו טוב לכם ולכל המוזמנים:

  • אפשר להגיש אותן בפתיחה – קציצות הטונה יכולות להתאים כמעט לכל שלב משלבי האירוע. למשל, ניתן לשלב אותן לצד מזטים, פוקצות ועוד דברים טובים, בשלב קבלת הפנים.
  • תוכלו להגיש אותן למנה ראשונה או עיקרית – אם תפריט קבלת הפנים כבר סגור אצלכם, תוכלו להגיש את הקציצות הטעימות והאפויות למנה הראשונה או למנה העיקרית.
  • הגישו יין לבן – לצד מנות הדג תוכלו להגיש יינות קלילים, לבנים. השילוב הזה עושה נעים מאוד על הלשון וגם מעורר את התיאבון.
  • אפשר להשקיע יותר בקינוחים – אם תגישו באירוע מנות עיקריות על בסיס דגים וללא בשר, אתם מסודרים מבחינת כשרות. תוכלו להשקיע יותר בקינוחים. מנות חלביות של ממש, עוגות קצפת או שוקולד, קרם ברולה וכל היתר, ללא תחליפי פרווה. יותר טעים!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!