המדריך למתחתנים בטבע

ציוץ הציפורים בין צמרות העצים, היופי הטבעי שנשקף מכל הכיוונים וכיפת השמיים זרועה בכוכבים. בעת האחרונה זוגות אוהבים רבים, שעתידים להינשא, מחפשים אלטרנטיבות לחתונות הסטנדרטיות המוכרות ובוחרים לחגוג בחיק הטבע, במרחבים הפתוחים, וליצור אירוע מסוג אחר.
חתונה בטבע היא פרויקט מורכב שדורש היערכות מראש בהתאם לתנאי השטח: מגנרטורים יעילים דרך פתרונות אוורור או חימום (תלוי בעונה) ועד ריהוט ואביזרים משלימים, תשתית לפעילות הקייטרינג והמטבח ושירותים ניידים. לפניכם כל הפרטים החשובים להפקת אירוע בחוץ:

הדרך לחופה עוברת בלוקיישן נגיש

בבחירת המקום הקסום לאירוע, בין אם מדובר ביער סבוך או חוף מוזהב או אולי לב המדבר, יש לחשוב על הדרך בה האורחים יגיעו לאותו מקום: מאזור החנייה דרך השביל שיוביל אותם לאירוע כולל התאמה לבעלי מוגבלויות וכמובן יש לדאוג לכל האישורים מבחינה ביורוקרטית שיש להפיק על מנת לקיים אירוע בחוץ.
שימו לב אם אכן המקום הנבחר הוא פרקטי משתי הבחינות: מנהלתית עם כל האישורים שיש להפיק כולל אישורי כבאות אש, אישור משטרה, אישור של הרשות המקומית וכדומה ומהבחינה הטכנית לגישה נוחה לאורחים כמו כן חיבור למים, חשמל או פתרונות ניידים שיוכלו לספק את הנ"ל במרחב הנתון.
אם מדובר במקום חשוך תכננו גם שלטים מוארים אשר יכוונו את האורחים מאזור החנייה המאולתר למתחם האירוע עצמו.

התאמה לתנאי מזג האוויר

חשוב מאוד לבדוק מלכתחילה איך מכינים ומתאימים את הלוקיישן הנבחר לתנאי מזג האוויר הצפויים או מוכנים ונערכים לשינויים במזג האוויר.
למשל, פתרונות אוורור וקירור או פטריות חימום, אוהל סגור מקורה כך שאם יהיה קריר יהיה לאן להיכנס.
בדקו כמה גנרטורים אתם צריכים לאירוע בסדר גודל מתוכנן כולל גנרטור לגיבוי לכל מקרה.
התייחסו לכל התקנות שלפיהן יש לערוך אירוע בחוץ וכן לפתרונות לנוחיות כמו שירותים כימיים ניידים. פרמטר נוסף שיש לשקול הוא האם יש קליטה סלולארית באזור או אפשרות חיבור לאינטרנט, כי עבור האורחים ועבורכם חיבור תקשורתי יכול להיות מהותי.

ריהוט אלטרנטיבי לחתונה בשטח

זכרו שאתם כמו המייסדים – עולים על שטח שאין בו דבר ולכן יש להביא למקום פתרונות ריהוט לקבלת פנים, חופה, סעודה, במה לאומן אורח או מעין רחבת ריקודים.
הבשורות המשמחות הן שניתן לשכור פתרונות שונים כמו פתרונות הגברה ותאורה וכן במות ניידות וריהוט.
אתם מחליטים מה יהיה הסגנון המועדף – ריהוט נינוח סטייל זולות ומרבצים או שולחנות וכיסאות תוך התחשבות באורחים השונים כמו אורחים קשישים, בעלי מוגבלויות, נשים הרות וכדומה.
בדקו עלויות השכרה וגם אפשרויות שינוע, פריקה והרכבה וכמובן סידור המקום לאחר האירוע ומדיניות החזרה וביטוח נזקים.
הדרך בה מאפשרים למטבח לפעול היא קריטית ויש לברר מה חברת הקייטרינג צריכה על מנת לאפשר אוכל טעים וטרי בזמן אמת. אפשר להתאים את רוח התפריט להווי החתונה כמו בישול מהטאבון, פויקה, אוכל מהמדורה וכדומה.
בנוסף, לשכור ציוד שיתאים לאטרקציות כמו עמדת קריוקי או מתנפחים לילדים וכל אלמנט שיוכל לשדרג ולהוסיף ומתאים לחתונה בשטח.

למה לעבוד קשה כשאפשר להתחתן בסטייל ומסודר?

חתונה בטבע מהווה אתגר ועבור מי שאינם מעוניינים לוותר על כל היתרונות שיש לחתונה בחוץ אך מחפשים מקום שיאפשר להם להרגיש את הטבע מבלי לעבוד קשה בדרך להפקת האירוע – קיים פתרון!
קולוניה הוא ריזורט אירועים מדהים ברחובות שמציע את כל התכונות שיש לחתונה בטבע, כולל שטח רחב ידיים ואווירה פסטורלית בשילוב שוק אוכל ססגוני המתכתב עם מטבחי העולם, בית קפה אופנתי ובר טרנדי וחלל לסעודה ולמסיבה – להרגיש את הטבע מבלי כאב הראש והטרחה הנלווים לארגון של אירוע בחוץ…

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!