בר מצווה/ בת מצווה באילת- מקום שלא חשבתם עליו

 

הילד או הילדה גדלו מהר וכבר הגיעו לגיל מצוות מבלי שהרגשתם. אם החליטו שהם רוצים לעשות אירוע למשפחה והחברים במסעדה או אולם, כנראה שאתם כבר נמצאים בשלב החיפושים. מקום אחד שלא הרבה אנשים חושבים עליו הוא אילת (אלא אם כן הם אילתים). אירוע באילת בטח נשמע לכם כמו משהו יקר ורחוק מדי אבל אם מדובר באירוע קטן למשפחה הקרובה, אילת בהחלט יכולה אופציה מעניינת ושונה.

למה לעשות בר מצווה או בת מצווה באילת?

כי זה כיף! למה לא לשלב אירועים כמו חתונות או בריתות משמח עם חופשה כיפית? אילת מלאה באטרקציות לכל המשפחה החל פעילויות ספורט ימיות כמו שייט, אבובים, סירה עם מצנח וצלילה ועד לטיולי טרקטורונים, המצפה התת ימי, חוות גמלים, החלקה על הקרח ועוד.

היכן ניתן לעשות אירוע באילת?

הרעיון בנסיעה לאילת הוא לא לעשות אירוע באולם אלא במקום שונה מהרגיל. אופציה מצוינת יכולה להיות מתחם קולוניה באילת. במתחם ניתן לערוך את כל סוגי האירועים: חינה לפני החתונה, ימי הולדת, ברית, אירועי חברה ואיך לא- גם בר או בת מצווה. המתחם יספק לכם את כל הציוד, קייטרינג וצוות אשר ייתן לכם את השירות הטוב ביותר.

מה מיוחד במתחם?

שני דברים שלא תמצאו בשום מקום אחר:

  1. נוף מדהים של הים וההרים של אילת, אזור פסטורלי ושקט.
  2. אוהלים יוקרתיים ללינה לפני/אחרי האירוע.

באוהלי היוקרה תוכלו למצוא מיטות נוחות, מזגן, שקעי חשמל, ריהוט והכי חשוב- מקלחות ושירותים! בחלק מהאוהלים ניתן למצוא ג'קוזי או שיכשוכית. הלינה במקום כוללת גם ארוחת בוקר מפנקת אל מול הנוף המדהים של אילת. בקיצור, שונה לגמרי מכל אוהל שאתם מכירים.

מה אפשר לעשות עם הילדים בסביבה?

בצמוד למתחם קיים מועדון צלילה שאליו תוכלו לקחת את הילדים לצלילת היכרות. הם יוכלו להכיר את יסודות הצלילה ולבסוף לצלול לעומק של עד 6 מטרים. זו הזדמנות מדהימה לילדים לגלות את העולם המדהים של הים האדום באילת. בנוסף, זאת יכולה להיות מתנה טובה לכבוד בר/בת המצווה.

איך מביאים את האורחים?

קודם כל אומרים להם שיש אופציה ללינה והם ישר יקפצו על המציאה. בכל מקרה, ניתן לשכור אוטובוס מחברת הסעים שמספקת הסעות לאירועים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!