בלונים ועסקים: הטרנד העיצובי שמשדרג כל אירוע עסקי ואירועי חברה

הרבה חברות במשק העבודה מקיימות אירועי חברה תקופתיים גם לעובדי החברה וגם להזדמנות לתקשורת עם לקוחות או ספקים. גם שמדובר באירוע עסקי של חברה, ישנה חשיבות לעיצוב של האירוע ואנחנו לא רוצים לקיים אירוע פשוט רק כדי לצאת מידי חובה. דרך יצירתית לקשט את אותם הכנסים היא באמצעות בלונים. אפשר לעשות קשת בלונים יפה בכניסה לאירוע או לחבר זרי בלונים לשולחנות. גם מבוגרים ייהנו מנוכחות בלונים באירוע, לא רק ילדים.

 

אפשרויות עיצוב עם בלונים לאירוע עסקי

ניתן לעצב את האירוע עם בלונים במספר דרכים: ישנה את קשת הבלונים כאמור, שאפשר להציב אותה בכניסה. כדאי לבחור צבעים תואמים ללוגו של החברה כדי ליצור התאמה ואחידות.  באירוע חברה יש בדרך כלל שולחנות מוגבהים קטנים עם כסאות בהם מתבצעים מפגשים בין העובדים, אפשר לשים זר של בלונים קטן בכל שולחן רק להקפיד שיהיו מספיק גבוהים כדי שלא יסתירו את פני האורחים. חוץ מקשת בכניסה אפשר גם לשים עמודים בצדדים המכוסים בבלונים. אופציה נוספת היא בלונים שדווקא יורדים מהתקרה ונמצאים מעל לשולחנות.

 

יתרונות שימוש בבלונים לעיצוב אירוע חברה

שימוש בבלונים מקליל את האווירה ונותן נופך חברי לאירוע. באירועי השקה של חברה, הם יוצרים התאחדות של העובדים יחד וכך נוצרים שיתופי פעולה עסקיים נוספים. ברגע שהאורחים נכנסים לחלל עם בלונים, באופן מיידי מרגישים יותר חיבור ונינוחות וכך יותר נעים לדבר ולשפר את התקשורת העסקית.

 

בלונים ממותגים

פרט לשימוש בבלונים רגילים צבעוניים ללא כיתוב, ישנם חברות שמספקות בלונים מיוחדים בדיוק בשביל אירועי חברה. על הבלונים ניתן להדפיס את הלוגו של החברה, תמונות רלוונטיות, שמות של אנשי מפתח הקשורים לאירוע ועוד הרבה אפשרויות. הבלונים יכולים להיות בלוני הליום אטומים או בלונים שקופים שעדיין יכולים להכיל כיתוב. כמו כן, אפשר גם להשתמש בבלונים בעלי צורות כמו לבבות למשל או צורות נוספות הקשורות לאירוע עצמו. בסיום האירוע ניתן לקחת לעסק את הבלונים הטובים שנשארו וככה להזכיר לעובדים שמגיעים את החוויה הנעימה שהייתה להם.

 

לסיכום

אם אתם מתכננים בדיוק אירוע עסקי, אירוע חברה או אירוע השקה כבר תחשבו איך אתם הולכים לעצב את האירוע עם בלונים. נכון שיש הרבה דברים לדאוג להם כדי שהאירוע יתבצע כהלכה כמו אוכל, מוזיקה או אפילו צילום אבל גם העיצוב הוא חשוב ויכול להשאיר רושם עמוק אצל משתתפי האירוע. הטרנד העכשווי היום הוא עיצוב האירוע עם בלונים. את הבלונים ניתן לשים בכניסה או בשולחנות, בצבעים שמתאימים לצבעי החברה או לאירוע עצמו. הבלונים יכולים להכיל כיתוב רלוונטי ולהיות גם אטומים וגם שקופים. אין ספק ששימוש בבלונים ישמח את כל באי האירוע ואולי אפשר לקחת גם כמה בלונים לילדים בבית בתום האירוע.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!