הפקת חתונה בחוף הים

הפקת חתונה בחוף היםהפקת חתונה בחוף הים

יצא לכם לראות חתונה של מכרים או אפילו אנשים זרים על חוף הים? הפקת חתונה בחוף הים הפכה לפופולרית בשנים האחרונות וכשמסתכלים מהצד זה נראה די צנוע ופשוט, אבל מאחורי הקלעים יש הרבה דברים שצריך לדאוג להם על מנת שנוכל להפוך את האירוע למקצועי וללא שום גורם חיצוני שיוכל לפגוע בו.

 

הפקת חתונה בחוף הים – אירוע מחוץ לקופסא

כל פעם זה אותו דבר, מגיעים לאולם יש בופה לאחר מכן חופה ואז ריקודים בין הארוחות… אנו רוצים לדאוג לאירוע שייזכר לעוד שנים ארוכות, אירוע חוויתי שכל רגע בו יהיה עוצר נשימה, בשביל זה צריך לחשוב מחוץ לקופסא. לא כל אחד מסוגל להרשות לעצמו להתחתן בחוף הים, לאנשים מסוימים זה יכול להראות מופרך. עם זאת, יש עוד הרבה סוגי חתונות שאף אחד כמעט ולא חשב עליהם, אנו ממליצים לכם לצאת מאזור הנוחות של חתונה באולם אירועים כדי להפוך את היום החשוב שלכם לאפילו יותר משמעותי. 

הפקת חתונה בחוף הים היא לחלוטין יציאה מהסטנדרט המוכר לכולם, אבל חשוב להבין שיש הליך בירוקרטי ארוך שצריך לדאוג לעבור אותו על מנת שכל החלקים יתחברו להרמוניה אחת נעימה. הפקת חתונה בחוף הים נראית לנו מאוד שלווה מבחוץ, אבל התהליך שיש לזוג לעבור הינו תהליך ארוך, לכן הסיוע בחברת הפקות מאוד מועיל ואף תורם להוזלת הוצאות רבות. 

הפקת חתונה בחוף הים – עיצוב בהתאמה אישית

כאשר אתם בוחרים בחרת הפקות אשר תלווה אתכם מתחילת התהליך ועד סופו, חלק מהתפקיד של חברת ההפקות הוא לדאוג לכם לעיצוב האירוע. עיצוב האירוע כולל כמובן תפאורה, מהפרטים הקטנים ועד הגדולים. העיצוב יכול להיות על בסיס עיצובים קיימים של חברת ההפקות אשר היא תציג בפניכם או עיצוב בהתאמה אישית אל הזוג. התאמה אישית לרוב מבוססת על האופי שלכם או על קונספט ייחודי לכם, כל זוג והאהבה שלו. אם הקונספט שלכם הוא הודו, אז כל העיצוב יהיה מבוסס על אלמנטים הודים אשר יצוצו גם באוכל וגם בסידור השולחנות וכן הלאה… 

 

הפקת חתונה בחוף הים – מחירים

המחיר מאוד משתנה בכללי כאשר מדובר על חתונות, לרוב ככל שיש יותר אורחים ככה המחירים של המנות ויתר הספקים נמוכים יותר, אך הפקת חתונה בחוף הים מצריכה מאיתנו עוד דברים בסיסיים לצורך הקמת האירוע שלא קיימים באולמות אירועים. לדוגמא, על מנת שתוכלו לקיים את החתונה שלכם בים עליכם לקבל את האישורים הנדרשים מהרשויות, המשטרה, חברת החשמל ואפילו להשכיר ציוד לחתונה ועוד… כל האישורים האלה חשובים מאוד על מנת להבטיח את בטיחות האירוע ולהיות כמובן מבוטחים. 

לכן, התוספת שאנו משלמים היא עבור האישורים לרוב, אך כאשר אתם פונים לחברת הפקות מקצועית ההוזלה של כל האישורים והספקים תהיה קריטית. כאשר אנו עובדים ללא חברת הפקות אנו מדברים עם הספקים והם מעניקים לנו מחיר סטנדרטי של לקוח. מצד שני, לחברת ההפקות יש את הספקים שלה, ספקים אשר לה חברת ההפקות מתחייבת וכתוצאה מכך הספק מבטיח מחירים מוזלים יותר, וכמובן שאתם מרוויחים מכל העניין. לכן, המחירים משתנים בהתאם לסוג האוכל אותו אתם תרצו באירוע, בהתאם לעיצוב המבוסס על הקונספט, התפאורה, הכניסה לחופה והאישורים הנדרשים. גם על עבודה אל מול חברת הפקות אתם משלמים, אך התוצאה הסופית תמיד תהיה נמוכה יותר מאשר במקרה בו אתם מתכננים את האירוע לבד.

הפקת חתונה בחוף הים – בחירת חברת הפקות

כיצד בוחרים חברת הפקות? ישנה כמות גדולה של חברות הפקות והלקוח יכול להיות מאוד מבולבל בין כל הבחירות. תחילה על הלקוח לוודא שאכן מדובר על חברת הפקות מוכרת שעובדת באופן חוקי. לאחר מכן, כאשר אתם נמצאים באתר הבית של החברה בדקו עבודות קודמות של חברת ההפקות, ביקורות וכמובן מהו מנעד העבודה של אותה חברה ועד כמה היא יכולה לבוא לקראת הרעיון שלכם. תמיד מומלץ ליצור קשר עם החברה ולקבוע פגישת ייעוץ, חשוב לבדוק את המפיק פנים מול פנים ולא דרך הטלפון או דרך האינטרנט. אחד הגורמים החשובים ביותר שצריכים להיות בין הזוג ובין חברת ההפקות היא כימיה. כאשר אתם מוצאים חברה אשר מבינה לליבכם וישנה כימיה דעו כי זה הגורם החשוב ביותר וכדאי לכם להמשיך הלאה בתהליך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!